اخبار فناوری

مدیاتک تراشه T830 را برای روترهای 5G و هات اسپات های موبایل معرفی کرد

مدیاتک یک تولید کننده پیشرو چیپست برای گوشی های هوشمند است و این شرکت در حال گسترش مجموعه خود به سایر دستگاه ها از جمله تلویزیون های هوشمند و محصولات اینترنت اشیا است. اکنون مدیاتک تراشه جدیدی را برای روترهای 5G و هات اسپات های موبایل معرفی کرده است، MediaTek T830 که از مودم M80 خود این شرکت با پشتیبانی از باند زیر 6 گیگاهرتز برای اتصال جهانی 5G استفاده می کند.

تراشه مدیاتک T830

چیپست جدید MediaTek T830 برای روترهای Wi-Fi و همچنین دستگاه‌های hotspot موبایل طراحی شده است و از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند.

تراشه مدیاتک T830 5G از مودم M80 خود شرکت با پشتیبانی از باند زیر 6 گیگاهرتز برای اتصال جهانی 5G استفاده می کند. این پردازنده دارای چهار هسته ARM Cortex-A55 است که با یک مودم سلولی 3GPP Release-16 جفت شده است.

این چیپست همچنین شامل یک واحد پردازش شبکه (NPU) است که از سرعت 20 گیگابیت بر ثانیه از طریق اتصالات سلولی 5G به اترنت یا Wi-Fi بدون نیاز به دخالت CPU پشتیبانی می کند.

تراشه مدیاتک T830

تراشه مدیاتک T830

JC Hsu، معاون و مدیر کل تجارت ارتباطات بی سیم مدیاتک، در مورد معرفی تراشه جدید این شرکت ایالت ها:”MediaTek به عنوان یک شرکت پیشرو در راه‌حل‌های 5G CPE، با شرکت‌های مخابراتی Tier 1 در سراسر جهان همکاری می‌کند تا اتصال سریع و قابل اعتماد را به مصرف‌کنندگان و مشاغل ارائه دهد. این پلتفرم بسیار یکپارچه نشان‌دهنده آخرین پیشرفت‌ها در اتصال 5G و Wi-Fi است که به مشتریان ما امکان می‌دهد تا محصولات CPE چند گیگابیتی 5G با کارایی بالا را در کوچک‌ترین شکل ممکن بسازند.»

تراشه MediaTek T830 5G را می توان با راه حل های اتصال Wi-Fi Filogic این شرکت جفت کرد. برای روترهای 5G FWA، چیپست T830 را می توان با Filogic 680 (سه باند 4×4 Wi-Fi 7) و برای هات اسپات های موبایل 5G، T830 را می توان با Filogic 380 (دو بانده 2×2 Wi-Fi 7) جفت کرد. فی) . این تراشه همچنین دارای ویژگی های جدید Wi-Fi 7 مانند MLO (عملکرد چند پیوندی) و پشتیبانی از کانال گسترده 320 مگاهرتز است.

نظر شما در مورد تراشه Mediatek T830 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا