اخبار فناوری

مدل جهانی Redmi 11A شیائومی به زودی معرفی می شود

برند اقتصادی شیائومی، Redmi، در حال آماده شدن برای عرضه دستگاه جدیدی به نام Redmi 11A است. تا کنون، این گوشی هوشمند در پایگاه داده TENAA چین و پایگاه داده اداره استانداردهای هند مشاهده شده است که نشان می دهد به زودی در این بازارها عرضه خواهد شد. این اطلاعات در مورد مدل شیائومی گلوبال ردمی 11A هستند.

مدل شیائومی گلوبال ردمی 11A

اکنون این گوشی هوشمند با شماره مدل جهانی 22120RN86G در پایگاه داده IMDA سنگاپور نیز مشاهده شده است. جالب اینجاست که مدل هندی دارای شماره مدل 22120RN86I خواهد بود در حالی که مدل چینی دارای شماره مدل 22120RN86 خواهد بود. خب این طبیعی است و در انتهای شماره مدل به نقطه عرضه اشاره شده است.

این لیست هیچ جزئیاتی را فاش نمی کند. با این حال، این نشان می دهد که این گوشی به جز هند در سایر بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد. بیایید نگاهی به جزئیات Redmi 11A بیندازیم که تاکنون می‌دانیم.

طبق لیست قبلی TENAA، Redmi 11A دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی IPS LCD با وضوح HD+ یا 1650 x 720 پیکسل خواهد بود. این دستگاه از یک پردازنده هشت هسته ای 2.0 گیگاهرتزی و 2-4-6 یا 8 گیگابایت رم تغذیه می کند.

ظرفیت های ذخیره سازی 12-32-64-12 یا حتی 256 گیگابایت باید برای Redmi 11A موجود باشد. وجود مدل 256-8 گیگابایتی برای دستگاهی در این رده کمی عجیب است.

این گوشی طبق معمول گوشی های مقرون به صرفه دارای اسلات کارت microSD است که امکان ذخیره سازی بیشتر را فراهم می کند. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در داخل آن تعبیه شده است، اما هنوز اطلاعاتی از ظرفیت دستگاه برای شارژ سریع وجود ندارد.

هنوز مشخص نیست که این گجت با سیستم عامل اندروید 12 یا اندروید 13 عرضه می شود.این دستگاه دارای دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی در پشت و حتی دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی است که کمی عجیب به نظر می رسد. یک فرستنده مادون قرمز نیز در این دستگاه گنجانده شده است.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما این مشخصات عجیب برای Redmi 11A درست است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا