اخبار فناوری

مدل جهانی خانواده شیائومی ردمی نوت 12 در 3 آوریل 1402 عرضه می شود + مقایسه 4 عضو خانواده

شاید خانواده ردمی نوت 12 شیائومی یکی از پرفروش ترین محصولات آن در بازار باشد. این مدل ها هنوز در سراسر جهان عرضه نشده اند. اگر منتظر خرید یکی از این دستگاه ها هستید، خبر خوبی برای شما داریم، مدل جهانی خانواده شیائومی ردمی نوت 12 در تاریخ 3 آوریل 1402 عرضه می شود، همچنین در اینجا قصد داریم 4 عضو این خانواده را با هم مقایسه کنیم. .

مدل کلی خانواده Redmi Note 12

شیائومی رسماً اعلام کرده است که در تاریخ 3 آوریل 1402 به طور رسمی سری Redmi Note 12 را به بازار جهانی معرفی خواهد کرد. به عبارتی مدل جهانی این خانواده ارائه خواهد شد. معمولا مدل جهانی قیمت بالاتری نسبت به مدل های موجود در بازار چین دارد. متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت نهایی مصرف کننده نداریم.

با این حال، می دانیم که 4 دستگاه از خانواده Redmi Note 12 برای بازار جهانی وجود خواهد داشت. 3 نفر از این خانواده قابلیت اتصال به شبکه 5G را دارند و تنها یک عضو 4G است.

مقایسه اعضای خانواده Redmi Note 12 برای بازار جهانی

مقایسه اعضای خانواده Redmi Note 12 برای بازار جهانی

همه این دستگاه ها دارند صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز اما مدل های Pro از استانداردهای Dolby Vision و Dolby Atmos پشتیبانی می کنند.

همه این وسایل تراشه 6 نانومتری آنها مدل های Pro را دارند امتیاز 1080 مجهز خواهد شد. این همان تراشه ای است که گفته می شود در Samsung Galaxy A34 استفاده می شود و همچنین یک تراشه توانمند است. هر دو مدل پایه از مدل های کوالکام استفاده می کنند که دارای مدل 5G Snapdragon 4 Gen 1 است، اما مدل 4G هنوز دقیقاً مشخص نیست. شایعاتی در مورد استفاده از اسنپدراگون 685 وجود دارد.

همه این وسایل رابط کاربری MIUI 14 آنها به آخرین رابط کاربری شیائومی مجهز خواهند شد. متاسفانه هیچ اشاره ای به نسخه پیش فرض اندروید نشده است.

گواهی IP53 برای مقاومت در برابر پاشش آب و گرد و غبار برای 4 دستگاه این خانواده تایید شده است.

همه دستگاه ها دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی هستند که توسط 2 دستگاه پایه با شارژر 33 واتی شارژ می شود، مدل پرو با شارژر 67 وات و مدل پرو پلاس با شارژر 120 وات.

Redmi Note 12 Pro Plus مدل با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی مجهز به سنسور تصویر سامسونگ ISOCELL HP2 همراه. Redmi Note 12 Pro دارای دوربین 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و سنسور IMX766 سونی است، اما مدل Redmi Note 12 4G دارای یک دوربین کمتر شناخته شده 50 مگاپیکسلی بدون OIS خواهد بود. دوربین ردمی نوت 12 مدل 5G یک دوربین 48 مگاپیکسلی است.

فاصله زیادی با عرضه جهانی خانواده Redmi Note 12 نداریم، آیا فکر می کنید آنها برای شما جذاب هستند؟ اگر بخواهید از بین این خانواده انتخاب کنید، بر اساس نیاز و بودجه خود کدام یک را انتخاب می کنید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا