اخبار فناوری

مدل آنر بند 7 NFC به طور رسمی در چین رونمایی شد

بیش از 2 ماه از دستبند می گذرد بند افتخار 7 رسما رونمایی شده است. عادتی در بین تولیدکنندگان دستبند هوشمند وجود دارد و آن این است که نسخه NFC محصول ارزان قیمت خود را ارائه دهند. در همین راستا، مدل آنر بند 7 NFC اخیرا به صورت رسمی در چین رونمایی شد.

مدل Honor band 7 NFC

با نگاهی به مشخصات Honor Band 7 NFC باید گفت که تفاوت این مدل با مدل معمولی تنها در اتصال NFC است. با استفاده از این ویژگی می‌توانید با ساعت خود در بازارهایی که پرداخت از طریق NFC پشتیبانی می‌شود، پرداخت انجام دهید. به لطف این ویژگی قیمت آن ۴۰ یوان افزایش یافته و به ۲۸۹ یوان (معادل تقریباً ۴۲ دلار) رسیده است.

مدل Honor band 7 NFC

مدل Honor band 7 NFC

مچ بند اقتصادی Honor Band 7 NFC این مدل با طراحی مشابه مدل قبلی خود عرضه می شود. بنابراین، این دستبند دارای یک صفحه نمایش مستطیلی است که توسط یک قاب فلزی براق احاطه شده است و یک صفحه نمایش 1.47 اینچی رنگی AMOLED با محافظ شیشه منحنی 2.5 بعدی ارائه می دهد. این نمایشگر با دیگر محصولات هم رده خود برابری می کند.

اما این گجت پوشیدنی تمام ویژگی های معمول ردیابی تناسب اندام را دارد. این دستگاه از نظارت بر اکسیژن خون (SpO2) در هر شرایط آب و هوایی، نظارت بر ضربان قلب و همچنین ردیابی خواب پشتیبانی می کند. آخرین دستگاه Honor همچنین شامل بیش از 96 حالت ورزشی برای ردیابی فعالیت های مختلف ورزشی است.

بعلاوه، Honor Band 7 NFC دارای باتری است که می تواند تا 14 روز استفاده معمولی و 10 روز استفاده سنگین دوام بیاورد. این دستگاه همچنین از شارژ سریع و بلوتوث 5.2 برای اتصال پشتیبانی می کند و از کنترل های پرداخت، عکسبرداری از راه دور و پخش موسیقی پشتیبانی می کند.

دستبند ارزان قیمت آنر در سه رنگ رز صورتی، آبی سروی و مشکی نیمه شب عرضه شده است. نطر شما چی هست؟ آیا این دستبند را دوست دارید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا