اخبار فناوری

محله هایی که برای اجاره ویلا مناسب نیستند!

هنگام اجاره ویلا چه فاکتورهایی را در نظر می گیرید و چقدر به محله ها و مناطق مناسب برای اجاره ویلا اهمیت می دهید؟ آیا هنگام سنجش امکانات و شرایط یک ویلا، محله آن را نیز در نظر می گیرید؟ آیا می دانید شرایط محله هایی که برای اجاره ویلا مناسب نیستند و در کدام محله ها اجاره ویلا بهتر از اجاره ویلا در این محله ها است؟ برای یافتن پاسخ این سوالات مقاله زیر را بخوانید.

محله های بومی و سنتی برای اجاره ویلا مناسب نیستند

محله های بومی مکان هایی در شهر هستند که بومیان در آن زندگی می کنند و در آن رفت و آمد می کنند. با توجه به اینکه زندگی روزمره در آنجا می گذرد، این محله ها پر از ترافیک است و سر و صدای زیادی به راه می افتد. علاوه بر این، اهالی محله‌های سنتی همدیگر را کاملاً می‌شناسند و مسافران آن‌ها را خارجی‌هایی می‌دانند که مزاحم آنها شده‌اند و شاید همین منظره باعث می‌شود رفتار خوبی با آنها نداشته باشند.

از طرفی محله های غیر بومی و کلنی های ویلایی مکان های مناسبی هستند که می توانید فضایی آرام، آرام و کم تردد در ویلای خود اجاره کنید و از آنجایی که محله حس سنتی ندارد و صاحبان آن ها زندگی مدرن تری دارند. ، روابط آنها با مسافران نیز بسیار مورد استقبال قرار خواهد گرفت. اگر به دنبال چنین مناطقی هستید، ویلای مورد نظر خود را در سایت هایی مانند سفر مارکت یا جاباما جستجو کنید.

مناطق اداری برای اجاره ویلا مناسب نیست

برخی از محله ها در شهرهایی هستند که تراکم ادارات دولتی و خصوصی بیشتر است. در این محله ها مهم نیست که برای سفر و تفریح ​​آمده اید و ویلا اجاره کرده اید، چون کار تعطیل نمی شود و به همین دلیل محله بسیار شلوغ است و فضای رسمی آن زندگی فراغت شما را به هم می زند.

در این محله‌ها مانند مناطق سنتی شهر مسافران خارجی محسوب می‌شوند و کسانی که هر روز سر کار می‌روند و در محل کار با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند، ممکن است چهره خوبی به مردم نشان ندهند، مسافران و در واقع حوصله این را دارند. با آنها به درستی رفتار کنید. آنها را نداشته باشید. بنابراین بهتر است ویلاهایی که در مناطق اداری هستند را بشناسید و با مطالعه دقیق سایت های بیهمان شو یا جاباما ساختمان های نزدیک به ادارات و مشاغل را اجاره نکنید.

مناطق صنعتی برای اجاره ویلا مناسب نیستند

در بسیاری از شهرهای ایران که دارای کارگاه ها و کارخانه های کوچک و بزرگ هستند، مناطق صنعتی وجود دارد که اکثر کارخانه ها و کارگاه ها در آن فعالیت می کنند. این محله ها نه تنها به دلیل وجود آلاینده های صنعتی کثیف به نظر می رسند، بلکه می توانند بسیار پر سر و صدا باشند و به هیچ وجه برای اجاره ویلا مناسب به نظر نمی رسند.

اگر تمایلی به اجاره ویلا در چنین مناطقی ندارید، بهتر است هنگام اجاره ویلا در سایت جاباما یا اتاق 24 موقعیت محلی را روی نقشه بررسی کنید و فاصله مراکز صنعتی تا ویلای مورد نظر را مشاهده کنید. در منطقه ای وسیع با کارخانه ها و کارگاه های فراوان واقع شده باشد، اما فاصله تا این مراکز صنعتی به اندازه ای است که آلودگی و صدا وجود نداشته باشد. این امر تنها با تحقیق و بررسی نقشه امکان پذیر خواهد بود.

محله های نزدیک به بیمارستان

بیمارستان ها مراکز شهری شلوغی هستند و اجاره ویلا در نزدیکی آنها صدای آژیر آمبولانس ها را زیاد می شنوید. این صدای هشدار دهنده که هر از چند گاهی و حتی در نیمه های شب شنیده می شود، خواب و آسایش را از شما سلب می کند. همچنین وجود بیمارستان ترافیک را به محله می آورد و اگر نزدیک بیمارستان باشید باید زمان بیشتری را در خیابان ها در ترافیک بگذرانید یا به دنبال جای پارک باشید. با این حال، نزدیک بودن به بیمارستان ها معمولا چیز بدی نیست، به خصوص اگر افراد مسن یا بچه هایی با خود دارید که می توانند شما را به خاطر آنها به بیمارستان ببرند.

به طور کلی می توان گفت که حفظ فاصله متعادل از بیمارستان شرط عقل است و چه خوب است که در اجاره ویلا در سایت های همسا یا جاباما می توانید این نکته را در نظر بگیرید. در نظر داشته باشید که معمولا صاحبان ویلا در صورت نزدیک بودن به بیمارستان به آن اشاره می کنند و شما می توانید تصمیم به اجاره چنین ویلا بگیرید.

محله های دور از مراکز خرید بزرگ برای اجاره ویلا مناسب نیستند

خرید یکی از لذت های هر سفری است که بیشتر افراد را مورد توجه قرار می دهد. اگر به شهری سفر می کنید که مراکز خرید بزرگ و مکان های خرید معروفی دارد، بهتر است در محله های نزدیک آن ویلایی اجاره کنید تا بتوانید به راحتی به این مراکز خرید دسترسی داشته باشید و به این مکان ها بروید و یا برگردید. زمان از آنجا به ویلای شما

به عنوان مثال، اگر به کیش سفر می کنید که یک منطقه آزاد تجاری است و مراکز خرید بسیار متنوعی دارد، حتما دوست دارید از این مراکز خرید دیدن کنید و برای آوردن سوغاتی یا خرید شخصی خود کالا بخرید و در نزدیکی این مراکز باشید. مراکز مهم است. خوشبختانه با مراجعه به سایت های جاباما یا شب متوجه می شوید که صاحبان ویلاها به طور کلی مجاورت خود با مراکز خرید را توضیح داده اند و حتی اگر اینطور نباشد می توانید با استفاده از فاصله ویلای مورد نظر تا مراکز خرید را بررسی کنید. نقشه.

محله های دور از مراکز تفریحی برای اجاره ویلا مناسب نیست

هر شهر دارای مراکز تفریحی خاص و منحصر به فرد خود است که با نزدیک بودن به آن ها می تواند سرگرمی کاملی را برای شما فراهم کند. به عنوان مثال شهرهای شمال کشورمان و همچنین جزیره کیش هر دو دارای مراکز تفریحی مرتبط با دریا هستند اما حتی اگر در مجاورت این مراکز تفریحی ویلا اجاره نکنید، ویلاهای ساحلی اجاره ای می توانند خدمات مورد نیاز خود را ارائه دهند. برای شما همان هدفی که دریا به خودی خود بزرگترین سرگرمی در شمال محسوب می شود.

علاوه بر این، نزدیکی منطقه ای که در آن ویلا اجاره می کنید به سینما، تئاتر، پارک، شهربازی و غیره. می تواند به اندازه اجاره ویلا در ساحل جالب باشد. در صفحه پروفایل هر ویلا در سایت های اجاره مسکن مانند میزبون، ویلایار و جاباما توضیحات کاملی از نزدیکی ویلاها به مراکز تفریحی نوشته صاحب ویلا وجود دارد که با مطالعه این توضیحات و بررسی ویلاهای مختلف، شما می تواند منطقه ای را پیدا کند که با هیجان مطابقت دارد. با توجه به سلیقه خود پیدا کنید و اجاره کنید.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا