اخبار فناوری

مایکروسافت با آپدیت جدید مشکل عملکرد پردازنده AMD را در ویندوز 11 برطرف کرد

مایکروسافت امروز آپدیت جدیدی برای ویندوز 11 برخی اصلاحات را برای عملکرد پردازنده AMD منتشر کرده است. پیش از این، AMD و مایکروسافت هنگام انتشار نسخه نهایی ویندوز 11، دو مشکل با پردازنده های Ryzen آنها دریافتند که حافظه نهان L3 سه برابر شده است. این به طور تصاعدی زمان پردازش حافظه رایانه شخصی را افزایش می دهد و عملکرد سیستم را در برخی بازی ها تا 15 درصد کاهش می دهد. مایکروسافت اکنون این مشکل خاص را با ویندوز 11 بیلد 2200.282 در حال حاضر به صورت آپدیت اختیاری در Windows Update در اختیار تمامی کاربران این سیستم عامل قرار دارد.

مشکل عملکرد پردازنده AMD در ویندوز 11 را با آپدیت جدید برطرف کنید

در حالی که آخرین به روز رسانی ویندوز 11 این مشکلات را بدتر کرد، انتظار می رود به روز رسانی امروز آنها را به طور دائم در تاخیر حافظه نهان L3 برطرف کند. دومین مشکل اصلی، فناوری هسته ترجیحی AMD را تحت تأثیر قرار داده است، که رشته ها را به سریع ترین هسته های CPU ارائه می دهد. AMD می‌گوید این باگ دوم می‌تواند بر عملکرد وظایف وابسته به CPU تأثیر بگذارد، و AMD در حال حاضر یک درایور چیپ‌ست جدید برای رفع آن تحت نسخه دارد. 3.10.08.506 منتشر کرده است.

به‌روزرسانی ویندوز 11 که امروز توسط مایکروسافت منتشر شد، ترکیبی از تغییر پردازنده با درایور جدید چیپست AMD است که این شرکت قبلاً منتشر کرده بود. دومی مربوط به فناوری AMD Preferred Core است که برای انتخاب هسته مناسب برای عملکرد بسته به وظیفه در دست کار است. یک نقص در منطق رایانه های شخصی مبتنی بر ویندوز 11 AMD نشان داد که این منجر به عملکرد ضعیف سیستم می شود. هنگامی که کاربران رایانه های شخصی AMD خود را به نسل بعدی ویندوز 11 ارتقا دادند ، همه اینها در نهایت منجر به افت تجمعی عملکرد شد.

اصلاحات جدیدی در حال انتشار هستند که به طور کلی خبر خوبی برای AMD است. این شرکت عملکرد قدرتمندی را در برابر رقیب دیرینه اینتل منتشر کرد. با این حال، انتشار ویندوز 11 دقیقاً بهترین زمان برای AMD نبود. پردازنده‌های اینتل که رایانه‌های ویندوز 11 را تامین می‌کنند، به لطف همکاری نزدیک‌تر بین اینتل و مایکروسافت، عملکرد بهتری داشتند. با این حال ، AMD عملکرد کمتری نسبت به پردازنده های چند وظیفه ای خود داشت ، که امیدواریم اکنون به سطح اینتل بازگردد.

مشکل عملکرد پردازنده AMD در ویندوز 11 را با آپدیت جدید برطرف کنید

مشکل عملکرد پردازنده AMD در ویندوز 11 را با آپدیت جدید برطرف کنید

به روز رسانی جدید ویندوز 11 همچنین شامل تعدادی اصلاحات دیگر است. این شامل رفع مشکلی است که از باز شدن منوی Start پس از ارتقاء سیستم عامل شما جلوگیری می کند و همچنین رفع تأخیر ورودی برای ماوس ها و صفحه کلیدهای بلوتوث خاص. می‌توانید فهرست کامل رفع اشکال‌هایی که بخشی از این به‌روزرسانی جدید هستند را پیدا کنید. سایت رسمی مایکروسافت را ببینید.

نسخه نهایی ویندوز 11 به طور رسمی برای کاربران واجد شرایط منتشر شد و به طور کلی نظرات مثبتی دریافت کرد. آخرین نسخه یکی از محبوب ترین سیستم عامل های تمام دوران بررسی تصویری کاملی را دریافت کرده است و آخرین به روز رسانی آن در حال حاضر دارای رابط کاربری حداقلی در مقایسه با ظاهر سیستم عامل های دیگر جهان است. عملکرد AMD و Microsoft بر روی رایانه های شخصی مجهز به پردازنده AMD اکنون توسط گزارشات کاربران در جامعه اینترنتی تعیین می شود.

قابلیت نصب نرم افزار اندروید روی ویندوز 11 به صورت رسمی به نسخه آزمایشی اضافه شد

نظر شما درباره مشکلات گزارش شده برای پردازنده های AMD در ویندوز 11 و رفع آنها در به روز رسانی جدید منتشر شده توسط مایکروسافت چیست؟ آیا با این مسائل مواجه شده اید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا