اخبار فناوری

مانیتور گیمینگ UltraGear 25GR75FG ال‌جی معرفی شد

مانیتور گیمینگ ال‌جی UltraGear 25GR75FG با پنل IPS و رفرش فوق‌العاده 360 هرتز نمایش داده شد. این مدل قرار است در فروردین ماه سال جاری (اواسط فروردین تا اوایل اردیبهشت 1402) معرفی شود. اکنون و قبل از رونمایی رسمی، برخی جزئیات از این مانیتور منتشر شده است. با مایفون مگ در بررسی این اطلاعات منتشر شده با ما همراه باشید.

مانیتور گیمینگ UltraGear 25GR75FG نرخ تازه سازی 360 هرتز را به کاربران ارائه می دهد.

مانیتور گیمینگ UltraGear 25GR75FG ال جی دارای صفحه نمایش 24.5 اینچی است. علاوه بر این، این مانیتور دارای رزولوشن 1080p، نرخ تجدید 360 هرتز، زمان پاسخ کم و گواهی VESA DisplayHDR 400 است. UltraGear دارای نسبت تصویر 16:9، 1 میلی ثانیه است. این مانیتور همچنین از فضای رنگی sRGB (تا 97 درصد) پشتیبانی می کند. متاسفانه ال جی هنوز به حداکثر روشنایی این UltraGear جدید اشاره نکرده است.

مانیتور گیمینگ جدید ال جی

همانطور که گفته شد، UltraGear 25GR75FG دارای گواهی VESA DisplayHDR 400 است که به سطح روشنایی 400 نیت دستگاه اشاره دارد. ال‌جی می‌گوید نرخ تازه‌سازی فوق‌العاده بالای مانیتور جدید یکی از ویژگی‌های برجسته این مدل است. این محصول مجهز به NVIDIA G-SYNC و پایه قابل تنظیم می باشد. به لطف پایه قابل تنظیم خود، این مانیتور می تواند تا 110 میلی متر بچرخد، کج شود و حرکت کند. مانیتور گیمینگ جدید ال جی را می توان روی براکت های دیواری 100×100 میلی متری نصب کرد.

پایه مانیتور قابل تنظیم LG UltraGear 25GR75FG

مانند گیزموچینا وی در آخرین گزارش خود اشاره کرده است که قیمت مانیتور گیمینگ ال جی UltraGear 25GR75FG هنوز مشخص نیست. این دستگاه در ماه آوریل به دست کاربران می رسد. و گفته می شود آلمان اولین بازاری خواهد بود که این مانیتور گیمینگ در آن عرضه خواهد شد. سپس UltraGear 25GR75FG ال‌جی در سایر کشورهای اروپایی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. با این حال، ما هنوز نمی دانیم که آیا این مانیتور بازی جذاب در بازارهای خارج از اروپا عرضه خواهد شد یا اینکه در انحصار قاره اروپا خواهد بود.

مانیتور گیمینگ ال‌جی UltraGear 45GR95QE با نرخ تازه‌سازی 240 هرتز عرضه شد

نظر شما در مورد UltraGear 25GR75FG چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا