اخبار فناوری

لپ تاپ Samsung Galaxy Book 2GB با اسنپدراگون 7c+ نسل 3 به طور رسمی معرفی شد

سامسونگ پس از رونمایی از نسخه جدید لپ تاپ Galaxy Book 2 Pro 360 با پردازنده قوی تر اسنپدراگون 8cx نسل 3نسل جدید سری Go خود را با نام Galaxy Book 2 Go با چیپست جدیدتر معرفی کرد. این لپ تاپ جایگزین ARM مبتنی بر ویندوز کتاب کهکشان برو CPU سال گذشته جدیدتر و قدرتمندتر شده است Snapdragon 7c + Gen 3 کوالکام در حال تصاحب است.

لپ تاپ Samsung Galaxy Book 2GB

سامسونگ ادعا می کند که گلکسی بوک 2 گیگابایتی یک لپ تاپ جمع و جور و در عین حال قدرتمند است. این دستگاه مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon 7c + Gen 3 است که نسبت به Snapdragon 7c Gen 2 استفاده شده در Galaxy Book Go، 40 درصد CPU سریعتر و 35 درصد GPU قدرتمندتر دارد. پردازنده ویژگی های اتصال بی سیم سریعتر از جمله Wi-Fi را به همراه دارد. 6E و بلوتوث 5.2، و همچنین پشتیبانی از رم سریعتر LPDDR4X (با فرکانس 3200 مگاهرتز) و حافظه NVMe SSD. کوالکام همچنین ادعا می کند که این چیپست پردازش هوش مصنوعی پیشرفته ای را ارائه می دهد.

لپ تاپ Samsung Galaxy Book 2GB

لپ تاپ Samsung Galaxy Book 2GB

چیپست جدید توسط TSMC بر اساس فرآیند 6 نانومتری ساخته شده است. یعنی از نظر مصرف انرژی نیز بسیار کارآمد است. این به لپ‌تاپ‌ها کمک می‌کند با یک بار شارژ دوام بیشتری داشته باشند، و سامسونگ ادعا می‌کند که گلکسی بوک ۲ گیگابایتی می‌تواند تمام روز یا تا ۲۱ ساعت پخش ویدئو دوام بیاورد. اگرچه این چیپست دارای 5G است، اما به نظر می رسد سامسونگ آن را در نسخه وای فای گلکسی بوک 2 گیگابایتی غیرفعال کرده است. این شرکت ممکن است گلکسی بوک 2 گیگابایتی 5G را در سال جاری عرضه کند. لپ‌تاپ جدید این شرکت همچنین از ویندوز 11 استفاده می‌کند و دارای ویژگی‌های اکوسیستم گلکسی مانند سوئیچ خودکار گلکسی بادز، پیوند به ویندوز، کنترل چند دستگاه، اشتراک‌گذاری سریع، Samsung Notes و غیره است.

از دیگر ویژگی های Galaxy Book 2 Go می توان به صفحه نمایش 14 اینچی IPS LCD با وضوح Full HD و لولای 180 درجه اشاره کرد. همچنین به نظر می رسد که دارای یک ترک پد بزرگ و یک وب کم است. سامسونگ میزان رم، حافظه و ظرفیت باتری لپ تاپ جدید خود را فاش نکرده است. این دستگاه بر اساس مشخصات MIL-STD-810G ساخته شده است، به این معنی که در برابر دما، رطوبت، ضربه و لرزش بسیار مقاوم است. ضخامت این دستگاه 15.5 میلی متر و وزن آن 1.44 کیلوگرم است.

Galaxy Book 2 GB از 20 ژانویه 2023 منحصراً از طریق Samsung.com در فرانسه در دسترس خواهد بود.

نظر شما در مورد لپ تاپ Samsung Galaxy Book 2GB چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا