اخبار فناوری

لپ تاپ Samsung Galaxy Book 2 Pro 360 با تراشه Snapdragon 8cx Gen 3 رسما معرفی شد

بیش از یک سال از رونمایی تراشه Qualcomm Snapdragon 8cx Gen 3 عبور. لپ تاپ سه ماه پیش Huawei MateBook Ego مجهز به همان تراشه ای که رونمایی شد و حالا نوبت به مدل سامسونگ رسیده است. لپ تاپ Samsung Galaxy Book 2 Pro 360 با تراشه Snapdragon 8cx Gen 3 امشب به طور رسمی معرفی شد.

لپ تاپ Samsung Galaxy Book 2 Pro 360

اواخر زمستان گذشته بود که سامسونگ Intel Galaxy Book 2 Pro 360 Edition مدل مجهز به تراشه کوالکام که اکنون رونمایی شده است، در کره با قیمتی معادل 1494 دلار تا 2 هفته دیگر به فروش می رسد.

Qualcomm Snapdragon 8cx Gen 3 رسما معرفی شد: اولین تراشه ویندوز 5 نانومتری مبتنی بر Arm

تراشه اسنپدراگون 8cx نسل 3 این اولین چیپست 5 نانومتری برای ویندوز در دستگاه های ARM است و بهبود عملکرد قابل توجهی را به همراه دارد. در مقایسه با نسل دوم (نسل قبلی)، عملکرد CPU در بخش چند هسته ای بیش از 85 درصد و عملکرد GPU بیش از 60 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، NPU قدرت پردازشی تا 29 TOPS را فراهم می کند.

در مقایسه با مدل اینتل باید گفت که از نظر فیزیکی مشابه مدل 13.3 اینچی است یعنی بسیار سبک و باریک است. این محصول تنها 1.04 کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن 11.5 میلی متر است. همانطور که از نام آن پیداست، صفحه نمایش AMOLED می تواند تا 360 درجه بچرخد، بنابراین می توان از آن به عنوان یک تبلت برای یادداشت برداری با قلم S استفاده کرد.

با تغییر تراشه، عمر باتری به میزان قابل توجهی بهبود یافته است. مدل مجهز به اسنپدراگون می تواند تا 35 ساعت پخش ویدئو با یک بار شارژ ارائه دهد، در حالی که مدل اینتل تا 21 ساعت عمر باتری را در همان سناریو ارائه می دهد. این یکی همچنین دارای اتصال عالی با پشتیبانی داخلی 5G و Wi-Fi 6E است.

مدل اسنپدراگون نیز گرانتر است، به عنوان مثال می توانید یک مدل Core i5 با صفحه نمایش 13.3 اینچی را با قیمت 1300 دلار خریداری کنید.

Samsung Galaxy Book 2 Pro و Galaxy Book 2 Pro 360 به طور رسمی معرفی شدند

این مدل برای استفاده سازمانی مناسب است زیرا با ویندوز 11 عرضه می شود و از مشخصات رایانه شخصی Secured-Core مایکروسافت پیروی می کند که سخت افزار را در سطح سیستم عامل قفل می کند. این بالاترین سطح امنیتی ارائه شده توسط ویندوز است.

نطر شما چی هست؟ آیا لپ تاپ جدید سامسونگ را دوست دارید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا