اخبار فناوری

لپ تاپ لنوو یوگا اسلیم 7 با نمایشگر 90 هرتزی معرفی شد

لنوو به تازگی مدل جدیدی از لپ تاپ های یوگا اسلیم سری 7 معرفی این محصول جدید علاوه بر داشتن طراحی ظریف و زیبا؛ عملکرد نسبتا خوبی را به کاربران خود ارائه می دهد. صفحه نمایش یکی از ویژگی های بارز این دستگاه است که رنگ های زنده و دقیق را با زوایای دید عالی ارائه می دهد. با مایفون مگ منتظر اطلاعات بیشتر در مورد لپ تاپ جدید لنوو باشید.

Lenovo Yoga Slim 7 دارای طراحی شیک و زیبایی است

لپ تاپ لنوو یوگا اسلیم 7 دارای صفحه نمایش 14.5 اینچی OLED با رزولوشن 2944 در 1840 پیکسل است. این نمایشگر نرخ تازه سازی 90 هرتز را به کاربران خود ارائه می دهد و توانایی خروجی حداکثر روشنایی 400 نیت را دارد. صفحه نمایش آخرین لپ تاپ لنوو برای افزایش استحکام و مقاومت توسط Corning Gorilla Glass محافظت می شود. Lenovo Yoga Slim 7 دارای پردازنده گرافیکی مجزا نیست. و از AMD Radeon برای پردازش گرافیکی استفاده می کند. این پردازنده گرافیکی یکپارچه در پردازنده های سری Ryzen 7000 تعبیه شده است.

Lenovo Yoga Slim 7

لپ تاپ جدید لنوو محصول مناسب و قدرتمندی برای انجام بازی های سنگین و ویرایش ویدیو نیست. اما قدرت پردازشی این دستگاه برای کارهای سبک و چند رسانه ای مناسب به نظر می رسد. Lenovo Yoga Slim 7 به شش بلندگو با قابلیت Dolby Atmos و Smart Amp مجهز شده است. وب کم غنی شده با ToF و شاتر الکترونیکی این محصول ابزاری موثر برای برقراری تماس صوتی و کنفرانس های مجازی با کیفیت خواهد بود. این دوربین همچنین قادر به تشخیص چهره کاربر است.

در بخش باتری، لپ تاپ Lenovo Yoga Slim 7 قدرتمندتر از برادر کوچک خود، Slim 6 به نظر می رسد. این لپ تاپ جدید از باتری 70 وات ساعتی استفاده می کند. این دستگاه همچنین دارای رم LPDDR5X و دو پورت USB4 با پشتیبانی از DisplayPort 1.4 و Power Delivery 3.0 است. 4 پورت USB این لپ تاپ در سمت چپ شاسی قرار گرفته است. مانند گیزموچینا وی اشاره کرد که این محصول در رنگ های آبی و خاکستری عرضه خواهد شد. کاربرانی که زیبایی یک محصول را در اولویت قرار می دهند احتمالا Lenovo Yoga Slim 7 را دوست خواهند داشت.

لپ تاپ Lenovo Yoga Slim 7i Pro با تراشه نسل یازدهم اینتل و نمایشگر OLED در نمایشگاه CES 2021 به طور رسمی معرفی شد.

لنوو هنوز قیمت لپ‌تاپ جدید خود را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود این لپ‌تاپ در آگوست 2023 عرضه شود. به طور کلی، Yoga Slim 7 یک گزینه عالی برای کاربرانی است که به قابلیت حمل و طراحی شیک اهمیت می‌دهند.

نظر شما در مورد این لپ تاپ جدید لنوو چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا