اخبار فناوری

لپ تاپ شیائومی بوک ایر 13 در روز پنجشنبه 14 آبان 1301 معرفی می شود

دو روز پیش بود که تاریخ پخش این سریال بود شیائومی ردمی نوت 12 به طور رسمی مشخص شده است و ما آن را در روز پنجشنبه 14 آبان 1401 بررسی کردیم، به نظر می رسد در روز پنجشنبه این هفته علاوه بر محصولات جدید از سری محبوب Redmi، باید منتظر اولترابوک جدید شیائومی نیز باشیم. لپ تاپ شیائومی بوک ایر 13 در تیزرهای رسمی این شرکت دیده شده و طراحی جذابی دارد.

لپ تاپ شیائومی بوک ایر 13

لپ تاپ شیائومی بوک ایر 13

لپ تاپ شیائومی بوک ایر 13

لپ تاپ جدید شیائومی در فروشگاه JD لیست شده است. این لیست مشخصات را نشان می دهد و می گوید لپ تاپ جدید شیائومی دارای صفحه نمایش لمسی 13.3 اینچی OLED با وضوح 2880 در 1800 پیکسل و نسبت تصویر 16:10 است. این پنل از نرخ نوسازی 60 هرتز پشتیبانی می کند و دوربینی با وضوح ناشناخته را در خود جای داده است.

شیائومی بوک ایر 13 می توان آن را با پردازنده های نسل دوازدهم اینتل Core-i5 یا Core-i7 سری U با 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه داخلی سفارش داد.

چشمگیرترین مشخصات مربوط به ابعاد لپ تاپ است. ضخامت این اولترابوک شیائومی فقط 12 میلی متر تابستان، در حالی که وزن آن تنها 1.2 کیلوگرم است شرق این لیست یک صفحه کلید با اندازه کامل را تأیید می کند، اگرچه هیچ اشاره ای به نور پس زمینه وجود ندارد. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به اتصال Wi-Fi 6E و Bluetooth 5.2 به همراه دو پورت Thunderbolt اشاره کرد.

به نظر می رسد این لپ تاپ دارای حسگر اثر انگشت در سمت راست نیز خواهد بود. باتری 58.3 وات ساعتی دارای آداپتور برق 65 واتی و پورت USB-C است. با تمام این اطلاعات، ما فقط می توانیم منتظر جزئیات قیمت و در دسترس بودن شیائومی بوک ایر 13 در رویداد بزرگ شیائومی در روز پنجشنبه باشیم.

نطر شما چی هست؟ آیا این اولترابوک شیائومی برای شما جذاب است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا