اخبار فناوری

لپ تاپ رولینگ لنوو – MWC 2023 را بررسی کنید

لنوو در MWC 2023 علاقه زیادی به نمایشگرهای چرخشی نشان داد. Rolling Phone دیروز موتورولا ریزر معرفی شد و اکنون لپ تاپ رولینگ لنوو به عنوان یادآوری، موتورولا متعلق به لنوو است. لنوو سابقه قابل توجهی در زمینه لپ تاپ های تخصصی دارد و شاید یکی از نمونه های آن باشد لپ تاپ تاشو برند را بشناسید. اما اخیرا از یک لپ تاپ رول رونمایی کرده است.

لپ تاپ رولینگ لنوو

اول از همه، لنوو این لپ‌تاپ رول شونده را مفهومی می‌نامد، بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که آن را به شکل فعلی وارد بازار کند. این شرکت می گوید برای مدتی در حال آزمایش نمونه های اولیه بوده است، اما این اولین نمونه ای است که به اندازه کافی برای نمایش عمومی در MWC 2023 آماده خواهد بود.

در حالت عادی، این لپ تاپ شبیه یک مدل معمولی به نظر می رسد و به طرز هوشمندانه ای صفحه نمایش قابل چرخش را در بدنه خود پنهان می کند. تنها قسمتی که کمی متفاوت به نظر می رسد، شاسی صفحه نمایش است که کمی ضخیم تر از حد متوسط ​​است. البته این فضا برای مونتاژ پنل نمایشگر و قسمت موتوردار مکانیزم بسته شدن بازو در نظر گرفته شده است.

لپ تاپ نورد لنوو بسته شد

لپ تاپ نورد لنوو بسته شد

لپ تاپ چرخان لنوو در حالت باز

لپ تاپ چرخان لنوو در حالت باز

دکمه ای در کنار دستگاه باز و بسته شدن صفحه را کنترل می کند. با فشردن آن، قاب بیرونی به آرامی روی یک جفت ریل می لغزد و یک زیرفریم پنهان شده در داخل برای بیرون آمدن از صفحه نمایش آشکار می شود.

صفحه نمایش 12.7 اینچی در حالت بسته نسبت تصویر 4:3 کاملاً معمولی را ارائه می دهد. هنگامی که باز می شود، پانل 15.3 اینچی کشیده تر با نسبت تصویر 8:9 را می بینیم. این نسبت تصویر مانند دو نمایشگر با نسبت تصویر 16:9 است که روی هم قرار گرفته اند.

بیایید ویدیوی این لپ تاپ را تماشا کنیم تا بهتر به این موضوع دست پیدا کنیم:

Lenovo می گوید بسیاری از کاربران لپ تاپ تاشو X1 تاشو آنها از صفحه نمایش عمودی تاشو استفاده می کنند. نوشتن کد، ایجاد محتوا، و به طور کلی چند وظیفه ای چیزهایی هستند که از صفحه نمایش کشیده سود می برند.

لنوو می‌گوید پنل نمایشگر قابل چرخش در این لپ‌تاپ بسیار شبیه به پنل OLED انعطاف‌پذیر مورد استفاده در لنوو X1 Fold است. این پنل رنگ مشکی عمیق و روشنایی کافی را ارائه می دهد، اما شایان ذکر است که لپ تاپ چرخان از عملکرد صفحه نمایش لمسی استفاده نمی کند.

متأسفانه، ما هیچ جزئیاتی در مورد مشخصات و ویژگی‌های این لپ‌تاپ رول شدنی نداریم، زیرا مدل مفهومی نشان‌داده شده در MWC 2023 فقط برای نمایش صفحه‌نمایش غلت‌شونده بود.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید لپ تاپ با صفحه نمایش قابل چرخش برای شما جذاب است؟

گوشی رول شونده Motorola Rizr رونمایی شد: Motorola Rizr در MWC 2023 با صفحه نمایش BOE

لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Fold Gen 2 با صفحه نمایش بزرگتر تاشو و قیمت 2499 دلاری معرفی شد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا