اخبار فناوری

لوگوی قدیمی نوکیا دوباره استفاده خواهد شد!

دیروز نوکیا از لوگوی جدید شما رونمایی شد این شرکت به دنبال هویت جدیدی برای برند خود است. این خبر تعجب آور بود. زیرا لوگوی قدیمی نوکیا حدود 45 سال مورد استفاده قرار گرفت. و این لوگو به نمادی در سراسر جهان تبدیل شده بود. زیرا این شرکت سال ها بزرگترین سازنده گوشی در جهان بود.

گوشی های هوشمند نوکیا از لوگوی قدیمی این شرکت استفاده خواهند کرد

برای طرفداران سرسختی که نتوانستند این تغییر را تحمل کنند، خبرهای خوبی داریم! این شرکت تایید کرده است که لوگوی قدیمی نوکیا دوباره استفاده خواهد شد. در واقع، دارندگان مجوز برند نوکیا که با محصولات مصرفی سروکار دارند. آنها همچنان از لوگوی قدیمی آن شرکت استفاده خواهند کرد.

لوگوی جدید نوکیا

اگرچه گوشی های هوشمند و تلفن های همراه با برند نوکیا در بازار وجود دارد، اما آنها توسط شرکت فنلاندی ساخته نمی شوند. در واقع این گوشی ها توسط شرکت HMD Global به فروش می رسد. سایر مجوزهای برند نوکیا عبارتند از RichGo (تلفن ها)، Flipkart (تلویزیون های هوشمند)، StreamView GmbH (دستگاه های پخش جریانی) و Off Global (لپ تاپ). لوگوی قدیمی نوکیا همچنان در محصولات این شرکت ها استفاده خواهد شد.

مانند گیزموچینا او در آخرین گزارش خود اشاره می کند که اگرچه نوکیا سال ها پیش فروش گوشی های خود را متوقف کرد، اما به دلیل محبوبیت بسیار زیاد این برند، تصمیم گرفته است مجوز تولید گوشی های هوشمند آینده نوکیا را به HMD بدهد. نوکیا اکنون خود را به عنوان یک “شرکت فناوری سازمانی” می بیند. نوکیا دیگر قصد ورود مستقیم به بازار تلفن همراه را ندارد. اما HMD Global در آینده به تولید گوشی های هوشمند نوکیا ادامه خواهد داد. همانطور که گفته شد، گوشی های هوشمند نوکیا در آینده از همان لوگوی قدیمی استفاده خواهند کرد.

لوگوی نوکیا پس از سال ها تغییر کرد: هویتی جدید برای یک برند قدیمی!

نظر شما در مورد تغییر لوگوی نوکیا چیست؟ آیا اگر HMD Global از همان لوگوی جدید استفاده می کرد بهتر بود؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا