اخبار فناوری

لبه صفحه نمایش Meizu 20 تنها 1.57 میلی متر خواهد بود

مدتی از بیستمین سالگرد آن می گذرد برند Meizu شایعاتی می شنویم گفته می شود که این دستگاه Meizu 20 و احتمالا a میزو 20 پرو همچنین اخیرا در گزارشی تصویر رسمی تیزر این شرکت را منتشر کرده ایم که به ما می گوید صفحه نمایش میزو 20 تنها 1.57 میلی متر خواهد بود.

حاشیه صفحه نمایش Meizu 20

در تیزر رسمی میزو که به زبان چینی منتشر شده و نشان می دهد که عرضه اولیه این سری پرچمدار مختص کشور مادر این برند خواهد بود، اشاره های متعددی به موضوع مرز نمایشگر شده است.

میزو 20

میزو 20

همانطور که به طور رسمی اعلام شد، باریک ترین لبه صفحه نمایش Meizu 20 1.57 میلی متر است. همانطور که نشان داده شده است، حاشیه صفحه در هر چهار لبه تقریباً یکسان خواهد بود. به این ترتیب، شما یک دستگاه بسیار زیبا و مینیمال خواهید داشت که تقریباً احساس می کنید یک صفحه نمایش خالی و بدون حاشیه در دست دارید.

مشخص نیست که چنین عاملی تا چه حد بر خرید کاربران تأثیر می گذارد، اما نشان می دهد که این پرچمداران فقط یک دستگاه اندرویدی تکراری نیستند که همان مشخصات را بدون نوآوری یا صرف زمان خاصی برای طراحی خود ارائه می دهند.

ما هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه ها نداریم. البته با توجه به پوستر دیگری که با پوستر بالا درج شده است، طراحی دستگاه از جلو و کنار قابل مشاهده است. فریم فلزی براق و تخت که این روزها به یک ترند طراحی تبدیل شده است در این دستگاه نیز وجود دارد.

دوربین سلفی یک سوراخ در صفحه نمایش است که در مرکز لبه بالایی قرار دارد و آن را شبیه به اکثر گوشی های اندرویدی می کند.

همانطور که می شنویم میزو این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه سری Meizu 20 در بهار 1402 است.

پیش از این، با انتشار تیزر رسمی میزو، مشخص شد که پرچمدار 2023 این شرکت از جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده خواهد کرد. این تراشه با رم LPDDR5X و UFS 4.0 داخلی عرضه می شود.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر پرچمدار جدید برند میزو هستید؟

طراحی و تراشه میزو 20 پرو فاش شد

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا