اخبار فناوری

قیمت سری گلکسی اس 23 سامسونگ در اروپا ممکن است افزایش یابد

پنج روز پیش بود قیمت خانواده گلکسی اس 23 سامسونگ قبل از اعلام رسمی فاش کرد. این لیست قیمت لو رفته مربوط به بازار آمریکا بود. بر اساس این لیست قیمت، هیچ افزایش قیمتی برای پرچمداران سامسونگ در سال 2023 صورت نگرفته است. حال در گزارشی جدید شاهد هستیم که قیمت سری گلکسی اس 23 سامسونگ ممکن است در اروپا افزایش یابد.

قیمت سری گلکسی اس 23 سامسونگ در اروپا

سری گلکسی اس 23

سری گلکسی اس 23

شاید قیمت سری گلکسی اس 23 در آمریکا با قیمت نسل قبلی خود یکسان باشد و افزایشی نداشته باشد، اما به نظر می رسد سایر بازارها با افزایش قیمت مواجه شوند. اولین بار شایعه استرالیایی در مورد افزایش قیمت سری گلکسی اس 23 بود و امروز قیمت های جدید سه گانه پرچمدار سامسونگ 2023 در اروپا به طور کلی این خبر بد را تایید می کند.

بر اساس یک گزارش جدید، قیمت مدل پایه گلکسی اس 23 این گوشی حدود 100 یورو گرانتر از مدل پایه Galaxy S22 خواهد بود. معیار مقایسه قیمت در اینجا، قیمت راه اندازی سری گلکسی اس 22 سال گذشته است.

قیمت گلکسی اس 23 پلاس مدل پایه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 100 یورو گرانتر از گلکسی اس 22 پلاس با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 150 یورو بیشتر از گلکسی اس 22 پلاس پایه با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهد بود.

قیمت مدل پایه گلکسی اس 23 اولترا این گوشی حدود 150 دلار بیشتر از گلکسی اس 22 اولترای پایه خواهد بود، اما امسال به جای 128 گیگابایت، 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی دریافت خواهید کرد. .

این بدان معناست که در ارزان ترین کشورهای منطقه یورو (به دلیل سطوح مختلف مالیات بر ارزش افزوده)، مانند آلمان، باید انتظار پرداخت 949 یورو برای مدل پایه Galaxy S23 و 1399 یورو برای مدل Galaxy S23 را داشته باشید. Galaxy S23 Ultra پایه با 8 گیگابایت رم. و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی خلاق باشید Galaxy S23 Plus در مدل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به احتمال زیاد 1199 یورو قیمت خواهد داشت.

از سوی دیگر، توییت منبع دیگری دارای تفکیک قیمت کامل برای بازار اسپانیا و برای تمام انتخاب های 3 مدل این خانواده است. البته، ما مدل 1 ترابایتی را در اینجا نمی بینیم زیرا ممکن است به طور انحصاری در وب سایت رسمی سامسونگ فروخته شود. همیشه تفاوت جزئی در مقایسه با آلمان وجود دارد و به احتمال زیاد به مالیات بر ارزش افزوده بالاتر در اسپانیا مربوط می شود.

اگر این گزارش درست باشد، سامسونگ مانند بسیاری از شرکت ها با ایجاد تورم بیشتر به تورم پاسخ می دهد.

نظر شما در مورد این قیمت ها چیست؟ به نظر شما افزایش قیمت حدود 100 یورویی چقدر برای خریداران این پرچمداران مهم است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا