اخبار فناوری

قیمت خانواده گلکسی S23 سامسونگ قبل از اعلام رسمی فاش شد

کمتر از ۲ هفته تا رونمایی از خانواده گلکسی اس ۲۳ فاصله داریم. با نزدیک شدن به این تاریخ، شایعات زیادی به گوش می رسد. در جدیدترین گزارش، قیمت خانواده گلکسی اس 23 سامسونگ پیش از اعلام رسمی به بیرون درز کرده است. همچنین حداقل حافظه داخلی و حافظه رم این محصولات نیز مشخص شده است.

قیمت خانواده گلکسی اس 23 سامسونگ

پس از انتشار قیمت سری گلکسی S23 در استرالیا، یک پست جدید در سایت شبکه اجتماعی Reddit قیمت این سری در بازار ایالات متحده را از سند داخلی Verizon به ما نشان می دهد. خبر خوب برای خریداران خانواده گلکسی S23 در ایالات متحده این است که سامسونگ قیمت مدل های جدید را نسبت به سری S22 سال گذشته افزایش نخواهد داد. با توجه به این سیاست باید گفت احتمالا سایر بازارها افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه نخواهند کرد.

با نگاهی دقیق تر به سند فاش شده، “Samsung Diamond” نام رمز داخلی سری Galaxy S23 است. به جرات می توان گفت که مدل پایه گلکسی اس 23 با کد DM1، گلکسی اس 23 پلاس با کد DM2 و گلکسی اس 23 اولترا با کد DM3 شناخته می شود.

قیمت خانواده گلکسی اس 23 در آمریکا

قیمت خانواده گلکسی اس 23 در آمریکا

قیمت گلکسی اس 23 قیمت مدل پایه از 799 دلار شروع می شود. شما این قیمت را برای مدل پایه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پرداخت خواهید کرد. سامسونگ همچنین مدل 8/256 گیگابایتی S23 را ارائه خواهد کرد، اگرچه جزئیات قیمت آن ذکر نشده است.

سپس قیمت گلکسی اس 23 پلاس از 999 دلار شروع می شود. در اینجا، با این حال، برای شروع، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی دریافت می کنید. این دو برابر حافظه داخلی گلکسی اس 22 پلاس است، اما با همان قیمت سال گذشته. اگر به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارید، سامسونگ یک مدل ۵۱۲/۸ گیگابایتی نیز برای گلکسی اس ۲۳ پلاس ارائه می‌کند.

قیمت گلکسی اس 23 اولترا قیمت آن از همان 1199 دلار سال گذشته شروع می شود. مدل پایه گلکسی اس 23 اولترا نیز از همان 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی استفاده می کند. انتخاب بعدی این دستگاه 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. مطمئناً مدل‌های 1 ترابایتی قبلاً در شایعات دیده شده بودند، اما در این گزارش چیزی در مورد آنها وجود ندارد.

سری جدید سامسونگ گلکسی اس 23 در 4 رنگ زیر موجود است:

1- فانتوم بلک

2- خامه (طلایی)

3- سبز

4- اسطوخودوس (بنفش)

نظر شما در مورد قیمت احتمالی سری گلکسی اس 23 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا