اخبار فناوری

قیمت جدید محصولات ام وی ام، آریزو و تیگو از مدیران خودرو بهمن ماه 1401

مدیران خودرو سعی دارند با افزایش تدریجی قیمت محصولات خود طی چند ماه گذشته قیمت های کارخانه و بازار را به حداقل برسانند. بهمن 1401 است و لیست قیمت محصولات جدید مدیران خودرو اعلام شده است. قیمت جدید محصولات ام وی ام، آریزو و تیگو از مدیران خودرو در سال 1401 بین 7 تا 8 درصد افزایش نشان می دهد.

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو بهمن ماه 1401

در لیست قیمت جدید منتشر شده برای محصولات ام وی ام، قیمت جدید 4 خودروی جدید که برخی از آن ها در چند تیپ مختلف عرضه می شوند، اعلام شده است.

قیمت جدید محصولات ام وی ام بهمن ماه 1401

قیمت جدید محصولات ام وی ام بهمن ماه 1401

همانطور که از جدول بالا مشاهده می کنید، کمترین افزایش قیمت با دست MVMX 22 رخ داده است، این خودرو در بهمن ماه 1401 با 38 میلیون تومان افزایش نسبت به قبل، قیمت کارخانه ای 570 میلیون تومان دارد.

بیشترین افزایش قیمت مربوط به تیگو 7 است که از یک میلیارد و 124 میلیون تومان به یک میلیارد و 200 میلیون تومان رسید و 76 میلیون تومان افزایش قیمت داشت.

این در حالی است که تنها سدان مدیران خودروهای برند ام وی ام یعنی آریزو 5 توربو از قیمت 819 میلیون تومان به 877 میلیون تومان رسید و 58 میلیون تومان افزایش قیمت را به ثبت رساند.

توجه داشته باشید که این قیمت ها توسط مدیران خودرو اعلام می شود و برای خرید کارخانه معتبر است. قیمت های بازار کمی با این ارقام متفاوت است و ممکن است با این افزایش قیمت کارخانه ای افزایش یابد.

نظر شما در مورد قیمت جدید محصولات ام وی ام، آریزو و تیگو برای بهمن 1401 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا