اخبار فناوری

قطعی واتس اپ جهانی است – 3 نوامبر 1401

اگرچه دسترسی به واتس اپ در ایران مسدود شده است و کاربران مجبورند خطرات امنیتی بسیاری از فیلترشکن ها را بپذیرند و برای یافتن VPN مناسب برای آنها تلاش کنند، کاربران همچنان دسترسی دارند. اگر در حال حاضر دسترسی شما به Whatsapp مسدود شده است، VPN های خود را لمس نکنید، مشکل از فرستنده است! قطعی واتس اپ جهانی است و این موضوع حوالی ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ گزارش شده است.

قطعی واتس اپ در روز سه شنبه 3 نوامبر 1401

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، گزارش DownDetector مربوط به قطع شدن واتس اپ در تاریخ 3 نوامبر 1401 حدود ساعت 11 صبح آغاز شده است. اکثر کاربران به مشکل ارسال و دریافت پیام اشاره می کنند. دومین مشکل مهم در دسته مشکلات نرم افزاری است و در نهایت تعداد کمی از کاربران با وب سایت آن مشکل دارند.

گزارش قطعی DownDetector WhatsApp - 3 نوامبر 1401

گزارش DownDetector در مورد قطعی واتس اپ – 3 نوامبر 1401

تعداد زیادی از کاربران از سراسر جهان این گزارش ها را تکمیل می کنند. همچنین کاربران ایرانی به مایفون مگ گزارش داده اند که دسترسی آنها به واتس اپ قطع شده و با وجود اتصال VPN، نمی توانند به واتس اپ دسترسی داشته باشند. طبیعتاً این یک مسئله جهانی است و انتظار می رود ظرف چند ساعت (یا کمتر) حل شود.

وضعیت فعلی دسترسی به واتساپ شما چگونه است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا