اخبار فناوری

قرارداد 10 ساله سونی و مایکروسافت برای انتشار بازی Call of Duty در پلی استیشن پلاس

همانطور که می دانید، موضوع خریدهای گسترده توسط بخش سرگرمی مایکروسافت باعث شده است که بسیاری از بزرگترین شرکت های بازی جهان تحت سلطه ردموندی ها قرار بگیرند. این موضوع باعث شده شایعاتی مبنی بر عرضه نشدن بازی Call of Duty بر روی پلی استیشن منتشر شود و به نظر می رسد اکنون شاهد قراردادی 10 ساله بین سونی و مایکروسافت برای انتشار بازی Call of Duty بر روی پلی استیشن پلاس هستیم. با مایفون مگ بیا

قرارداد 10 ساله سونی و مایکروسافت برای انتشار بازی Call of Duty در پلی استیشن پلاس

اکنون می دانیم که مایکروسافت به سونی یک قرارداد 10 ساله پیشنهاد داده است که به عنوان بخشی از قرارداد Activision-Blizzard، Call of Duty را روی پلی استیشن حفظ می کند. این عنوان بدون شک شناخته شده ترین بازی FPS یا (First Person Shooter) در جهان است و به نظر می رسد در پلی استیشن پلاس نیز عرضه شود. این به دلیل جنبه دیگری از این توافق است که ممکن است بازیکنان به آن علاقه مند باشند.

اخبار مربوط به تصاحب Activision-Blizzard توسط مایکروسافت، روابط بین سونی و مایکروسافت را تیره کرده است. حتی زمانی که به نظر می رسید نبرد کنسول سرانجام به پایان رسیده است، سازنده ژاپنی اکنون تمام مراحل را برای بستن قرارداد انجام می دهد. با این حال، این تقصیر مایکروسافت نیست که سعی می کند رابطه خود را با رقیب دیرینه خود هموار کند.

اکنون می دانیم که منشا مشکل Call of Duty است، سری بازی های محبوبی که سونی از آن می ترسد فقط بر روی Xbox و PC موجود باشد. چند روز پیش مطلع شدیم که مایکروسافت با امضای قراردادی با سونی (که آنها را مجبور می کند حداقل ده سال به فروش Call of Duty در پلی استیشن ادامه دهند) سعی کرده حسن نیت خود را نشان دهد و به این نگرانی مدیران سونی پایان دهد. . . امروز بلومبرگ توضیح مهمی در رابطه با این معامله ارائه کرد و به نظر می رسد مایکروسافت نیز می خواهد عنوان Call of Duty همچنان در پلی استیشن پلاس باشد.

قرارداد 10 ساله بین سونی و مایکروسافت

به گزارش خبرگزاری GizChinaبه گفته افراد آشنا، در واقع مایکروسافت با درخواست اضافه شدن بازی Call of Duty به لیست عناوین پلی استیشن پلاس، این ایده را یک قدم جلوتر برد. به گفته رسانه ها، مشخص نیست که آیا این توافق به این معنی است که هر نسخه جدید در روز عرضه در دسترس خواهد بود یا خیر. با این حال، به نظر می رسد این مورد برای Call of Duty در پلی استیشن پلاس باشد. به عبارت دیگر، همانطور که Xbox Game Pass اغلب از روز اول انحصاری ارائه می دهد، احتمالا سونی و پلی استیشن نیز چنین خواهند بود.

در غیر این صورت، سونی علاقه خاصی به این معامله نخواهد داشت. بنابراین راه حل مهمی برای سونی است. هم به این دلیل که به آنها اجازه می دهد تا با رهبر بزرگ بازار در تعداد عناوین بازی های ویدیویی رقابت کنند و هم به این دلیل که موقعیت خود را در مورد در دسترس بودن این عنوان محبوب در پلی استیشن پلاس تغییر می دهد. برای یادآوری، سونی همچنان از عرضه عناوین بزرگ خود بر روی پلتفرم های دیگر (در روز اول) خودداری می کند. نظر کاربران Tranji درباره قرارداد 10 ساله سونی و مایکروسافت برای انتشار Call of Duty در پلی استیشن پلاس چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا