اخبار فناوری

قاب رسمی Galaxy S23 Ultra سامسونگ در تصاویر دیده شده است

می دانیم که روز دوازدهم بهمن ماه 1401 برای رونمایی از سری گلکسی اس 23 تعیین شده است. کمتر از 3 هفته با آن روز فاصله داریم و اطلاعات بیشتری درباره پرچمدار 2023 سامسونگ منتشر می شود. امروز قاب رسمی سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا در تصاویری دیده شد که طراحی خود دستگاه، رنگ آمیزی آن و البته نیم نگاهی به خود قاب را به ما می دهد.

قاب رسمی سامسونگ Galaxy S23 Ultra

ایوان بلاس در توییتر تصاویری از قاب رسمی گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ به اشتراک گذاشت. ایوان بلاس قبلاً پربارتر بود و مهمترین اطلاعات را گزارش می کرد. با این حال مدتی است که کم کار بوده است، اما با وجود کم کاری بودن، اطلاعاتی که منتشر می کند درصد بالایی از صحت دارد.

قاب رسمی Galaxy S23 Ultra

قاب رسمی Galaxy S23 Ultra

با توجه به تصاویر می توان نتیجه گرفت که این قاب رسمی سامسونگ بسیار شبیه به سال گذشته خواهد بود. پیش از این، گلکسی اس 22 اولترا (و حتی نسل های قبلی) دارای قاب Smart Clear View برای کاربران مشتاق بود.

با نگاهی به 4 تصویر منتشر شده از قاب رسمی گلکسی اس 23 اولترا در توییتر، باید گفت که 4 رنگ این گوشی دوباره تایید شده است. این رنگ ها شامل موارد زیر است:

  1. 1- سبز خاص
  2. 2-صورتی
  3. 3- مشکی
  4. 4- سفید

در حالی که در این گزارش فقط قاب Smart Clear View را می بینیم، اما بر اساس سال های گذشته می توان حدس زد که قاب های رسمی دیگر سامسونگ نیز برای گلکسی S23 Ultra مانند قاب LED View و قاب های سیلیکونی عرضه شوند.

طراحی کلی دستگاه، حداقل در بخش قاب دوربین، به ما نشان می دهد که برای سال جدید باید به همان طراحی Galaxy S22 Ultra با دوربین های کمی بزرگتر نگاه کنیم.

آیا از طرفداران خرید لوازم جانبی کالاهای رسمی هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا