اخبار فناوری

قابلیت تشخیص تصادفات اتومبیل اپل با مشکلات جدی مواجه است. ۷۱ هشدار کاذب در یک روز…!

اپل شرکتی است که دلیل اصلی محبوبیت آن قابلیت‌های نرم‌افزاری شگفت‌انگیز آن است که سبک زندگی کاربران را بهبود بخشیده و امنیت و راحتی آن‌ها را افزایش داده است. این را نمی توان در مورد تشخیص تصادف اتومبیل اپل گفت، زیرا مشکلات جدی دارد، مثلاً در یک روز 71 آلارم کاذب را به مراکز اورژانس ارسال می کند. با مایفون مگ با

ویژگی تشخیص تصادف اپل با چه مشکلاتی مواجه است؟

اپل در جریان رونمایی از سری آیفون 14 قابلیت جدیدی به نام Car Crash Detection را معرفی کرد. این ویژگی در آیفون های اپل و اپل واچ موجود است. به گفته این شرکت، ویژگی مذکور به طور خودکار در صورت بروز تصادف خودرو از نزدیکترین اورژانس منطقه درخواست کمک می کند. در حالی که این ویژگی در برخی موارد به افراد آسیب دیده کمک کرده است، هشدارهای نادرست زیاد آن اکنون مشکلات عجیب و غریب خود را ایجاد کرده است.

تشخیص تصادف ماشین اپل

حدود دو هفته پیش، انجمن جستجو و نجات در کلمبیا، کانادا، از این مشکل شکایت کرد و گفت هشدارهای اشتباه باعث افزایش حجم کار امدادگران و مصرف منابع انسانی شده است. اگرچه اپل می‌گوید به‌روزرسانی‌ای برای این ویژگی ارائه خواهد کرد، اما گزارش‌های جدید حاکی از آن است که این مشکل همچنان پابرجاست و تشخیص تصادف خودروی اپل مشکلات جدی دارد.

اکنون گزارش دیگری وجود دارد که نشان می دهد 911 و امدادگران اورژانس در سراسر ایالات متحده تعداد زیادی هشدارهای نادرست دریافت کرده اند. تیم نجات سامیت کانتی، کلرادو 911 اخیراً گزارش داده است که 71 تماس نادرست از چهار پیست اسکی در یک آخر هفته دریافت کرده است. این درخواست‌های نادرست و اشتباه توسط اسکی‌بازانی ایجاد می‌شود که عملکرد «تشخیص تصادف خودرو» را فعال کرده‌اند و به‌طور تصادفی در وضعیت اسکی قرار گرفته‌اند. همانند کانادا، این امر مشکلات زیادی را برای امدادگران ایجاد کرده است و البته چنین مشکلی زمان و منابع زیادی را از مراکز اورژانس می گیرد.

ویژگی تشخیص خرابی اپل با گزارشات نادرست کاربران مواجه شده است

به گزارش خبرگزاری GizChinaبسیاری از آمریکایی ها در تعطیلات کریسمس اسکی را انتخاب می کنند. در نتیجه، چندین شهرستان سطح بالایی از اسکی بازان، درخواست ها و هشدارهای نادرست درخواست کمک از مقامات اورژانس را تجربه کردند. به عنوان مثال می توان به شهرستان گراند، شهرستان ایگل، شهرستان پیتکین، شهرستان روت، شهرستان سامیت و غیره اشاره کرد. مقامات محلی برای مقابله با سیل هشدارهای اشتباه اسکی بازان تلاش کردند و در نتیجه منابع انسانی برای واکنش اضطراری محدود شد.

ویژگی تشخیص تصادف آیفون 14 و اپل واچ هنگام سوار شدن بر ترن هوایی فعال می شود

هنگامی که تماسی با 911 برقرار می شود، هر تماس به ترتیبی که دریافت می شود رسیدگی می شود. بنابراین، یک تماس خودکار از تلفن همراه اسکی باز ممکن است پاسخ به تماس 911 را در صورت بروز یک وضعیت اضطراری واقعی به تاخیر بیندازد. دیسپچرهای 911 برای نادیده گرفتن تماس ها آموزش ندیده اند. این بدان معناست که حتی تماس های تصادفی ناشی از اعلان های جعلی این ویژگی آیفون 14 نیز باید بررسی شوند. ترینا دامر، مدیر موقت مرکز سامیت کانتی 911، گفت که این تماس ها منابع زیادی را به خود اختصاص داده و دردسرهای زیادی را ایجاد کرده است. نظر شما در مورد کاربران مایفون مگ چیست که قابلیت تشخیص تصادفات اتومبیل اپل با مشکلات جدی مواجه شده است؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا