اخبار فناوری

فروش قوی iPhone 13 در کره جنوبی نشان دهنده عملکرد برجسته اپل در زمینه رقبا است

سامسونگ در حال حاضر بیش از 70 درصد بازار گوشی های هوشمند فروخته شده در قلمرو خود ، کره جنوبی را در اختیار دارد. این شرکت امسال در کشور خود عملکرد بسیار خوبی داشته است و یکی از دلایل اصلی فروش بالا و عرضه موفق جدیدترین گوشی های تلنگر خود ، یعنی Galaxy z fold 3 و Galaxy z flip 3 اشاره شده. با این حال ، غول کره ای اکنون می تواند با یک حریف سخت روبرو شود. زیرا اپل سرانجام سری آیفون 13 خود را در کره جنوبی روانه بازار کرده است و گزارش ها حاکی از فروش بالای این گوشی ها در کشور شرکت رقیب است.

آمار فروش آیفون 13 اپل در کره جنوبی

به عنوان بخشی از دور دوم تحویل ، اپل شامل خانواده جدیدی از پرچمداران است آیفون 13 ، آیفون 13 مینی؟؟ iPhone 13 Pro و iPhone 13 Pro Max در مالزی ، مکزیک ، کره جنوبی ، تایلند و ده کشور دیگر در سراسر جهان. انتظار می رود آیفون های جدید در کره جنوبی محبوبیت بیشتری پیدا کنند ، زیرا پیش خرید این دستگاه ها تنها در 9 دقیقه در اوایل ماه جاری به پایان رسید.

آمار فروش آیفون 13 اپل در کره جنوبی

آمار فروش آیفون 13 اپل در کره جنوبی

سه اپراتور شبکه کره جنوبی ، LG Uplus ، KT و SK Telecom ، سری iPhone 13 را ارائه می دهند.قیمت این تلفن های هوشمند جدید همانند مدل های قبلی است. قیمت آیفون 13 مینی 750،000 کرون (حدود 795 دلار) و iPhone 13 109،000 کرون (حدود 915 دلار) است. قیمت آیفون 13 پرو 1.350.000 کرون (حدود 1130 دلار) و آیفون 13 پرو مکس 1.490.000 کرون (تقریباً 1.245 دلار) است.

شهر ساموبیلبا وجود قیمت بالای این دستگاه ها در مقایسه با گوشی های رده بالای سامسونگ ، مطمئناً آیفون ها به دلیل رابط کاربری ساده تر و ارزش مارک خوب در کره جنوبی بسیار محبوب هستند. همچنین اپل بیش از 20 درصد از سهم بازار این کشور را در اختیار دارد. باید دید آیا اپل قادر است کاربران فعلی گوشی های هوشمند گلکسی را با آیفون 13 فریب دهد یا نه و اولین نتایج در سه ماه آینده منتشر خواهد شد.

تقاضای زیاد برای آیفون 13 دلیل ترجیح اپل از طرف فروشندگان بر سایر شرکت ها است

نظر شما چیه؟ آیا سری آیفون 13 اپل در کشور بیشتر از گلکسی سامسونگ محبوب است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا