اخبار فناوری

فروش بازی GTA: The Trilogy Definitive Edition برای کامپیوتر را متوقف کنید

GTA: The Trilogy Definitive Edition یادآور روزهای خوش گذشته است که این روزها با انتشار نسخه ریمستر شده نسخه های قدیمی دوباره بر سر زبان ها افتاده است. اما به دلیل برخی مشکلات شاهد فروش بازی GTA: The Trilogy Definitive Edition برای رایانه های شخصی هستیم. ادامه دادن با ?? با من بودن.

فروش بازی GTA: The Trilogy Definitive Edition را متوقف کنید. مشکل پشت مشکل

گیمرهای رایانه شخصی به این عنوان امیدوار بودند Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition برای امتحان. اما از آنجایی که لانچر رسمی Rockstar به مدت 12 ساعت از کار افتاده است، ممنوع شده است. چنین سؤالی به اندازه کافی نیش و کنایه به همراه داشت. به نظر می رسد این موضوع آسیب های خریداران این بازی را بیشتر چاشنی کند چرا که نسخه PC بازی به طور کامل از فروشگاه سازنده حذف شده است.

تصاویری از GTA Trilogy The Definitive Edition به همراه جزئیات انتشار آن منتشر شده است

در زمان بروز این مسائل، هیچ بیانیه رسمی از سوی Rockstar برای توضیح این وضعیت وجود نداشت. از زمانی که بازی بر روی تمامی پلتفرم ها عرضه شد، نقدهای منفی نسبت به کیفیت آن به قدری بالا بوده است که طرفداران آن در تمامی پلتفرم های موجود با نقدهای منفی و ناامیدکننده زیادی مواجه شده اند.

فروش بازی GTA: The Trilogy Definitive Edition را متوقف کنید

گمانه زنی هایی وجود دارد که GTA: The Trilogy – The Definitive Edition در نتیجه این نظرات اولیه حذف شده است، با این حال، ممکن است این موضوع نیز با رفع آن ارتباط داشته باشد. یا برخی از اشکالات جزئی را برطرف کنید. تا زمانی که بیانیه رسمی منتشر نشود، مطمئناً موضوع روشن نخواهد شد. به همین دلیل برای روشن شدن این موضوع با Rockstar تماس گرفتیم.

اما شب گذشته Rockstar در توییتی اعلام کرد که سرویس‌های Rockstar Games Launcher و عناوینی که پشتیبانی می‌کنند به طور موقت برای تعمیر در دسترس نیستند. این شرکت همچنین اضافه کرد که به محض اتمام تعمیرات، خدمات از سر گرفته می شود و ما از صبر شما سپاسگزاریم. ما به کار بر روی تعمیر و بازیابی سرویس Rockstar Games Launcher و عناوین آن ادامه خواهیم داد.

آیا واقعاً گیمرها برای تجربه این بازی به لانچر نیاز دارند؟

خرابی های Rockstar Launcher نه تنها برای خریداران جدید این بازی مشکل ساز است، زیرا با وجود اینکه قبلا وارد لانچر خود شده اید و گزینه Memory Me را علامت زده اید، هنوز نمی توانید این بازی را تجربه کنید. “من فکر می کنم زمان آن رسیده که Rockstar به یکی از کاربران توییت کرد. لانچر Rockstar Games تقریباً 10 ساعت است که از کار افتاده است. “اکنون نمی توانم به بازی هایی که برای آنها پول پرداخت کرده ام دسترسی داشته باشم.”

GTA Trilogy: The Definitive Edition رسما تایید شد: نسخه آتی برای موبایل ها و پلتفرم های فعلی!

ناتوانی در انجام بازی های تک نفره که نیازی به اتصال به اینترنت ندارند، عجیب است. به همین دلیل، ابراز ناراحتی کاربران در رسانه های اجتماعی قابل درک است. از آنجایی که بسیاری از توسعه دهندگان تصمیم می گیرند لانچرهای دسکتاپ خود را بسازند، انتقادات زیادی وجود دارد که می تواند محیط دسکتاپ شما را به هم ریخته تر کند.

علاوه بر این، وجود این لانچر به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا سیاست های بازپرداخت و بازپرداخت بازی خود را ایجاد کنند. همانطور که می دانید، Rockstar به شما این امکان را می دهد که در عرض 14 روز پس از خرید، اگر کمتر از دو ساعت زمان بازی دارید، بازپرداخت خود را دریافت کنید. مانند قوانین استیم استور برای سیاست بازپرداخت آن.

در GTA 6 به بازیکنان ارز دیجیتال پاداش داده می شود

همانطور که گفته شد، استیم استور به گیمرها اجازه می دهد تا بدون نیاز به اتصال به اینترنت، به صورت آفلاین بازی کنند. بنابراین اگر آفلاین هستید، واقعاً نباید مشکلی باشد. سایت خبری رادار او می گوید مجبور کردن کاربران به اتصال به اینترنت برای تأیید مالکیت بازی در هر راه اندازی تصمیمی بسیار عجیب و منزجر کننده است. در هر صورت، این می تواند Rockstar را متقاعد کند که آنها نیازی به پرتاب کننده ندارند.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما هم از این مشکل ناراحت هستید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا