اخبار فناوری

عینک هوشمند آنر به طور رسمی معرفی شد: عینک فیلم آنر با اتصال سیمی به تلفن همراه

عینک هوشمند Honor امروز رسما رونمایی شد. این برند آن را Honor Movie Glasses به معنای عینک فیلم افتخاری می نامد که البته نام کاملاً منطقی است و به کاربرد اصلی آن اشاره دارد. پس از دانستن Honor Magic 5 Ultimate و مدل Honor band 7 NFC بیایید با گجت پوشیدنی جدید آنر آشنا شویم.

عینک هوشمند Honor

باید بدانید که این عینک واقعا سبک و تنها است 80 گرم وزن آیا او دارد همچنین دارای روشنایی خوب و حداکثر توان خروجی است روشنایی آن 500 نیت است رسید. این عینک برای ارائه یک تجربه تماشای مجازی برای انواع محتوای ویدیویی طراحی شده است.

اولین چیزی که باید در مورد این عینک آنر بدانید این است که آنها برعکس هستند هدست واقعیت مجازی شیائومی که در MWC 2023 (Xiaomi Wireless AR Glass Discovery Edition) ارائه شد. بی سیم نیست و با کابل USB C به تلفن همراه، تبلت یا رایانه شما متصل می شود. همانطور که از عکس بالا و پایین می بینید، طول کابل زیاد به نظر نمی رسد. متأسفانه طول آن ذکر نشده است.

عینک هوشمند Honor

عینک هوشمند Honor

سبک وزن عینک فیلم آنر استفاده از آن را آسان می کند. برای هر چشم از یک پنل Micro OLED استفاده می کند که 500 نیت روشنایی را ارائه می دهد. وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل، نرخ تجدید 60 هرتز و 49 پیکسل بر درجه (PPD) دارد.

این عینک آنر می تواند اندازه تصویری تا 201 اینچ و به صورت مجازی ارائه دهد. سایزهای دیگر در تصویر زیر موجود است که از 12.1 اینچ تا 201 اینچ برای تصور تبلت متغیر است. زاویه دید آن 46 درجه است و دارای گواهی Rheinland برای محافظت از چشم در نور آبی کم است.

عینک سینمای آنر عینک هوشمند دارای دو بلندگوی نزدیک گوش با میدان صوتی 360 درجه است. این دستگاه با یک میکروفون دوگانه ترکیب می شود تا صدای شما را بگیرد.

قیمت عینک آنر چنده؟

عینک آنر در چین با قیمتی معادل 360 دلار عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا این عینک به بازار جهانی می رسد یا خیر. ارائه چنین محصولاتی نشان دهنده تمایل آنر برای ورود به دنیای محصولات جدید است.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا