اخبار فناوری

عرضه سامسونگ گلکسی A23 5G به دلیل مشکلات ناشناخته 70 درصد کاهش یافت

سامسونگ یکی از شرکت هایی است که همیشه در مورد میان رده ها حرف های زیادی برای گفتن داشته است. اگرچه حضور برندهای قدرتمند چینی دیدگاه این شرکت را نسبت به آینده این بخش از گوشی های هوشمند تغییر داده است، اما اکنون به دلیل مشکلات ناشناخته شاهد کاهش 70 درصدی عرضه 5G سامسونگ گلکسی A23 هستیم. با مایفون مگ بیا

عرضه سامسونگ گلکسی A23 5G به دلیل مشکلات ناشناخته 70 درصد کاهش یافت

گزارش The Elec حاکی از آن است که سامسونگ به میزان قابل توجهی برآورد حجم خود را برای گوشی های میان رده گلکسی A23 5G امسال کاهش داده است. بین نسخه‌های 4G و 5G دستگاه، سامسونگ انتظار دارد تا 30 میلیون دستگاه در سال 2023 عرضه کند، یعنی حدود 10 درصد از کل تعداد گوشی‌های هوشمندی که این شرکت در سال 2022 عرضه می‌کند. پشت دستگاه باعث شد سامسونگ حجم گلکسی را کاهش دهد. A23 5G.

این شرکت به جای عرضه 12.6 میلیون دستگاه گلکسی A23 5G در سال جاری، اکنون قصد دارد کمتر از 4 میلیون دستگاه را عرضه کند. این امر منجر به کاهش تقریبا 70 درصدی حجم عرضه این مدل می شود. نسخه 4G این گوشی که اوایل امسال معرفی شد، بعید به نظر می‌رسد که تغییری نسبت به 17.1 میلیون دستگاهی که سامسونگ اعلام کرده در سال 2022 عرضه خواهد کرد، مشاهده شود. گلکسی A23 5G در ترم دوم سال جاری عرضه شد.

عرضه گلکسی A23 5G 70 درصد کاهش یافت

سامسونگ هنوز توضیح نداده که چه مشکلی در گلکسی A23 5G وجود دارد. سازنده برخی از تامین کنندگان خود را برای دستگاه مذکور تغییر داده است و Sunny Optical برای تامین دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) انتخاب شده است. پاترون نسخه 4G گوشی را با همان قطعات عرضه کرد. برای روشن شدن ابعاد ماجرا، به نظر می رسد که سامسونگ، Sunny Optical را مقصر این اتفاق نمی داند.

یک مشکل فاش نشده باعث شد که سایر اجزای دستگاه مانند دوربین عملکردی بدتر از حد انتظار داشته باشند. سامسونگ پس از بررسی این موضوع به مدت یک ماه و مذاکره با تامین کنندگان خود، به Sunny Optical گفت که این شرکت باید سریعتر به تامین کننده خود که در چین مستقر است پاسخ دهد.

اگرچه سامسونگ بالاخره متوجه شد که این مشکل چیست، اما تصمیم گرفت مدل 5G را به دلیل مشکلاتی که با آن مواجه بود کاهش دهد. سامسونگ قصد دارد سال آینده تنها 5 میلیون دستگاه از این گوشی را تولید کند. گلکسی A23 5G دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی LCD با رزولوشن 1080 در 2400 است.زیر بدنه تراشه 6 نانومتری اسنپدراگون 695 قرار دارد که یک چیپست میان رده است که توسط کوالکام طراحی شده است. این گوشی به 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و یک اسلات microSD برای کسانی که به فضای ذخیره سازی اضافی نیاز دارند مجهز شده است.

عرضه گلکسی A23 5G 70 درصد کاهش یافت

به گزارش سایت خبری PhoneArenaعلاوه بر دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به OIS (تثبیت کننده تصویر اپتیکال)، تنظیمات دوربین پشتی شامل یک دوربین 5 مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی برای عکاسی نزدیک و عمق 2 مگاپیکسلی است. سنسور همچنین یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه برای سلفی و چت تصویری تعبیه شده است.

همچنین یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی روی این دستگاه وجود دارد که از شارژ 25 واتی پشتیبانی می کند.در بین اکثر گوشی های میان رده سامسونگ، این گوشی یکی از معدود گزینه های دارای جک هدفون 3.5 میلی متری است. در ایالات متحده، Galaxy A23 5G در اپراتورهایی مانند AT&T یا T-Mobile یا Metro by T-Mobile و همچنین کریکت و بوست موبایل در دسترس است. نظر شما کاربران مایفون مگ در مورد تخفیف 70 ​​درصدی Samsung Galaxy A23 5G به دلیل مشکلات ناشناخته چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا