اخبار فناوری

ظرفیت باتری و ظرفیت شارژ سامسونگ گلکسی A54 مشخص شده است

مدتی است که منتظر رونمایی از اعضای اصلی خانواده گلکسی Ax4 هستیم. مطمئنا گلکسی A54 این یکی از محبوب ترین دستگاه های سامسونگ برای سال 2023 خواهد بود ظرفیت باتری گلکسی A54 سامسونگ و ظرفیت شارژ باتری آن مشخص شده است.

ظرفیت باتری سامسونگ گلکسی A54

گلکسی A54 سامسونگ در حال نزدیک شدن به عرضه رسمی است و به تازگی توسط FCC تایید شده است. فهرست منتشر شده توسط تنظیم کننده ایالات متحده نشان می دهد که یک تلفن همراه سامسونگ با مدل شماره. SM-A546E دارای باتری با حداقل ظرفیت 4905 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند.

سامسونگ گلکسی A54 احتمالا با همان عدد 5000 میلی آمپر ساعت برای باتری بازیابی خواهد شد، حتی اگر شایعات قبلی از افزایش جزئی 100 میلی آمپر ساعتی و رسیدن حجم باتری به 5100 میلی آمپر ساعت خبر می دادند.

بایگانی FCC نشان داد که دستگاه را می توان با آداپتور EP-TA800 سامسونگ که یک شارژر 25 واتی USB-C Power Delivery است، شارژ کرد و طبیعتا وجود این شارژر در گوشی گلکسی A54 نیز وجود دارد، زیرا نسل قبل زحمت را کشیده است. تا شارژر را از قاب خارج کنید.

بنچمارک Geekbench نیز برخی از مشخصات گوشی از جمله چیپست را نشان می دهد اگزینوس 1380 (که هنوز اعلام نشده است)، حداقل 6 گیگابایت رم و اندروید 13 را از جعبه مشخص کرده است.

دو گوشی آخر سری گلکسی A5x در نیمه دوم زمستان عرضه شدند و اگر سامسونگ به این برنامه پایبند باشد، تا رسمی شدن A54 زمان داریم.

نظر شما چیه؟ در انتظار گلکسی A54 آیا به این ظرفیت باتری و قدرت شارژ علاقه مند هستید؟

طرح سامسونگ گلکسی A54 در رندرهای غیر رسمی + رنگ های مختلف لو رفت

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا