اخبار فناوری

طرح فروش فوری احترام، وفاداری و کرامت بهمن – 1 آذر 1401

در جدیدترین طرح فروش گروه بهمن شاهد هستیم که سدان جدید این خودروساز داخلی نیز برای فروش موجود است. طرح فروش فوری احترام، امانتداری و کرامت بهمن در انواع مختلف از روز سه شنبه 10 آذر 1401 عرضه می شود که تحویل خودرو در این طرح 30 روزه و به قید قرعه بین شرکت کنندگان خواهد بود.

طرح فروش فوری بهمن احترام، وفاداری و وقار

گروه بهمن در این طرح فروش 3 خودرو در مدل های مختلف عرضه می کند. از این میان، 2 خودرو SUV و 1 خودرو سدان گفته می شود. Fidelity به عنوان یک SUV خانوادگی در مدل های 5 یا 7 نفره در دسترس خواهد بود. دیگنیتی در نسخه های Prime و Prestige برای خریداران عرضه خواهد شد. مدل جدید پرستیژ با موتور و گیربکس جذاب تری برای دیگنیتی عرضه می شود.

البته این ارتقاء موتور و گیربکس در کنار برخی تغییرات جزئی دیگر در مقایسه با پرایم تایپ حدود 185 میلیون تومان برای شما هزینه در بر خواهد داشت و قیمت کارخانه به 1.120 میلیارد تومان می رسد.

Respect که در جایی بین Arizo 5 Turbo جدید و Arizo 6 Pro قرار دارد، در این طرح نیز موجود خواهد بود. قیمت اولیه این خودرو حدود 730 میلیون تومان اعلام شد. اگرچه طرح فروش عمومی خاصی با این قیمت نداشتیم اما بهمن اکنون قیمت آن را 770 میلیون تومان اعلام کرده است.

طرح فروش گروه بهمن 10 دی 1401

طرح فروش گروه بهمن 10 دی 1401

این طرح فروش گروه بهمن از روز سه شنبه مورخ 10 دی ماه 1401 ساعت 10 صبح آغاز می شود. داوطلبان می توانند تا روز جمعه مورخ 13/12/1401 جهت شرکت در طرح فروش مذکور ثبت نام کنند سپس از بین واجدین شرایط قرعه کشی انجام و برندگان مشخص خواهند شد. گفته شده کلیه محدودیت های مربوط به شرایط فروش به روش قرعه کشی نیز در این طرح وجود خواهد داشت.

نظرت راجع به آن چیست؟ طرح فروش خودرو چیست؟ شرکت خواهید کرد؟ امیدوارم برنده بشی

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا