اخبار فناوری

طراحی Honor Magic 5 فاش شد: ماژول دوربین دایره ای بزرگ

آنر در حال آماده شدن برای معرفی نسل بعدی گوشی های هوشمند سری Magic در چین است. پیش بینی می شود این گوشی های هوشمند تا پایان ماه آینده رونمایی شوند. در حال حاضر و قبل از معرفی آنر مجیک 5، طراحی این گوشی به بیرون درز کرده است. عکس هایی درج شده است که پنل پشتی این دستگاه را در چند رنگ نشان می دهد.

رندرهای Honor Magic 5 طراحی این دستگاه را فاش کرده است

رندرهای منتشر شده طراحی Honor Magic 5 را نشان می دهد.این گوشی هوشمند مانند نسل قبلی از ماژول دوربین دایره ای بزرگ بهره می برد. این ماژول در وسط قرار گرفته و سه لنز دوربین (آرایش مثلثی) داخل آن دیده می شود. یکی از دوربین های پشت این گوشی لنز تله فوتو پریسکوپ خواهد بود. در پایین ماژول دوربین، فلاش LED نیز قابل مشاهده است.

طراحی قاب پشتی Honor Magic 5

عنوان 100X بر روی ماژول دوربین این دستگاه درج شده است. این بدان معناست که گوشی از زوم 100 برابری پشتیبانی می کند. مدیر عامل آنر، ژائو مینگ، قبلا گفته بود که سری مجیک 5 از دوربین های پیشرفته، فناوری های ارتباطی و امنیتی به عنوان یک پرچمدار رده بالا استفاده می کند. بر اساس اطلاعات فاش شده، انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی باشد.

طراحی Honor Magic 5

گفته می شود نمایشگر Honor Magic 5 دارای فناوری کاهش نور PWM و نرخ تازه سازی بالایی (احتمالاً 120 هرتز) است. قدرت پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند از طریق تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 ارائه شده است متاسفانه هنوز اطلاعاتی در مورد رم و حافظه ذخیره سازی این دستگاه منتشر نشده است. Honor Magic 5 دارای گواهی IP68 است. و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

Honor Magic 4 lite 4G/5G و Magic 4 Pro به صورت جهانی در بریتانیا عرضه شد

مانند گیزموچینا در آخرین گزارش خود اشاره کرده است که گوشی هوشمند مورد بحث به رابط کاربری Magic UI مجهز خواهد شد. این گوشی از شارژ سریع 100 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند.ما انتظار داریم در هفته های آینده جزئیات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند منتشر شود.

نظر شما در مورد Honor Magic 5 بر اساس اطلاعات فاش شده چیست؟ آیا گوشی هوشمند جذاب است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا