اخبار فناوری

طراحی و مشخصات موتورولا Moto G23 فاش شد

در حال حاضر 2 دستگاه مقرون به صرفه موتورولا در دست توسعه هستند. نام این دستگاه ها Moto G13 و Moto G23 می باشد که مدتی پیش گزارش مفصلی از آن ها دریافت کردیم. به تازگی گزارش جدیدی منتشر شده است که طراحی Moto G23 را به همراه برخی از مشخصات آن نشان می دهد.

طراحی و مشخصات Moto G23

از نظر طراحی، به نظر می رسد قسمت پشتی Moto G23 شبیه به چیزی است که اخیراً در دستگاه های Redmi دیده ایم. در اینجا ما یک آرایه دوربین سه گانه داریم که درون یک جزیره مستطیل شکل قرار گرفته است. دو دوربین اصلی به صورت عمودی در یک دایره بزرگتر قرار گرفته اند، در حالی که دوربین سوم در یک دایره کوچکتر در کنار آنها قرار می گیرد.

در این رندها می بینیم که Moto G23 در سه رنگ آبی، خاکستری و سفید عرضه خواهد شد.

Motorola Moto G23 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با فناوری Quad Pixel است که اغلب در گوشی های هم کلاس استفاده می شود. دو دوربین دیگر شامل یک دوربین ۵ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هستند.

قاب کناری دستگاه مسطح است که به نظر می رسد این روزها طراحی محبوب در صنعت بوده و همچنان تصمیم اپل برای شروع با آیفون 12 را ادامه می دهد.

در قسمت جلویی گوشی صفحه نمایشی با سوراخی برای دوربین سلفی تعبیه شده است. حاشیه ها از سه طرف یکسان است، با این حال، چانه (حاشیه پایین) کاملا ضخیم است. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در مرکز قرار گرفته است.

انتظار می رود Moto G23 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با وضوح 1600 در 720 و نرخ تجدید 90 هرتز باشد.بر اساس گزارش ها، پردازنده MediaTek Helio G85 قدرت Moto G23 را تامین می کند. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 30 واتی می تواند آن را تغذیه کند.

نظر شما چیه؟ آیا این گوشی مقرون به صرفه موتورولا برای شما جذاب بود یا ترجیح می دهید از برندی مانند شیائومی بخرید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا