اخبار فناوری

طراحی هدفون Particles by XO به عنوان زیر مجموعه جدید Nothing فاش شد.

هیچ، برندی که توسط کارل پی تأسیس شد، اخیراً دومین تولد خود را جشن گرفت. این شرکت اولین محصول خود را شامل یک هدفون به نام Nothing Ear (1) در سال 2020 روانه بازار کرد و امسال نیز اولین گوشی هوشمند خود با نام Nothing Phone (1) و همچنین دومین هدفون با نام Nothing Ear (Stick) را معرفی کرد. اکنون طبق آخرین گزارش 91 موبایلظاهرا Nothing قصد راه اندازی یک ابزار صوتی دیگر را ندارد. اما زیربرند جدید این شرکت با نام «Particles by XO» در آستانه ارائه هدستی با طراحی عجیب است که رندر آن به تازگی رونمایی شده است.

طراحی ذرات توسط هدفون XO

Carl P اخیراً در توییتر تأیید کرد که این برند در نهایت از طریق یک برنامه آزمایشی با دسترسی به Nothing Phone وارد بازار ایالات متحده خواهد شد (1). او همچنین اضافه کرد که این شرکت مایل است بازخوردی از جامعه دریافت کند. همچنین می تواند به این معنی باشد که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه محصولات جدید در ایالات متحده است.

اکنون، یک برند فرعی جدید به نام “Particles by XO” اخیراً مشاهده شده و در لیست “Made by Nothing” قرار گرفته است. علاوه بر این، افشاگران همچنین تصاویری از اولین هدفون از زیر نام تجاری جدید Nothing را به اشتراک گذاشتند. مانند دو مدل قبلی گوشی Nothing، محصول Particles by XO از نظر شکل و طراحی کاملا منحصر به فرد به نظر می رسد.

طراحی ذرات توسط هدفون XO

طراحی ذرات توسط هدفون XO

همچنین شایان ذکر است که هنوز مشخص نیست که برند فرعی جدید در نهایت “Particles by XO” نامیده می شود یا فقط XO. این گزارش همچنین تأیید می کند که نام محصول قبلاً در ایالات متحده تحت شرکت دیگری ثبت شده است.

همانطور که از تصاویر بالا می بینید، هدفون جدید Particles by XO با زبان طراحی گرد و بادام زمینی بسیار منحصر به فرد است. TWS با طراحی L شکل عرضه می شود، به این معنی که وقتی در گوش قرار می گیرد، ساقه آن بالا می رود. همچنین می‌توانیم لبه‌های گوشی را به وضوح ببینیم، به این معنی که هدفون داخل گوشی خواهد بود. در ضمن قاب شارژ دستگاه به صورت دایره ای ارائه شده است. در حالی که طراحی این دستگاه منحصربه‌فرد به نظر می‌رسد، اما به اندازه آنچه تاکنون از Nothing دیده‌ایم، یکپارچه نیست.

در نهایت، این گزارش همچنین اضافه می کند که ایرپادهای بعدی با کد B154 هستند و باید از LHDC و ANC پشتیبانی کنند. بنابراین، این TWS به خوبی می تواند یک محصول ممتاز برای بازار ایالات متحده باشد.

نظر شما در مورد طراحی عجیب هدفون Particles by XO به عنوان زیر مجموعه برند Nothing چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا