اخبار فناوری

طراحی قاب پشتی شیائومی 13 اولترا را در رنگ خاص آن ببینید

پرچمدار رده بالای شیائومی 13 اولترا فردا (29 آوریل 1402) رسما معرفی می شود. قبل از معرفی رسمی این دستگاه، می توانید طراحی قاب پشتی شیائومی 13 اولترا را در رنگ خاص آن مشاهده کنید.

طراحی قاب پشتی فوق العاده شیائومی 13

به غیر از برآمدگی دایره ای مشکی خاص در قاب عقب شیائومی 13 اولترا و چینش نامنظم دوربین های داخل (!) باید گفت که با تیزرهای رسمی جدید متوجه می شویم که قسمت بالایی قاب عقب به طور کلی ضخیم تر از قسمت پایین با شیب ملایم است.

از نظر من، این یک طراحی خاص و زیبا است که تا به حال در دنیای موبایل ندیده بودیم، اما از آنجایی که همان دایره بزرگ از دور خودنمایی می کند، قطعاً سری Mate از هواوی را به یاد خواهیم آورد. با این حال، نمی توان گفت که این یک کپی مستقیم از چیزی مشابه است.

رنگ خاص شیائومی 13 اولترا

رنگ خاص شیائومی 13 اولترا

بر اساس رندرهای رسمی باید گفت که Xiaomi 13 Ultra دارای حداقل 2 رنگ است. رنگ سبز که احتمالاً به عنوان رنگ خاص آن شناخته می شود، شباهت زیادی به رنگ سبز OnePlus دارد. یک تیزر رسمی دیگر دستگاه را به رنگ سفید نشان می دهد که می توانید در اینجا ببینید:

شیائومی 13 اولترا

شیائومی 13 اولترا

نظر شما در مورد این طراحی برای Xiaomi 13 Ultra چیست؟ اگر طراحی لنز داخل جزیره دوربین یک شکل دایره ای منظم بود، خیلی خوشحالتر می شدم. و شما ؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا