اخبار فناوری

طراحی شیائومی ۱۴ پرو از شیائومی می ۱۱ اولترا جذاب‌تر خواهد بود

سری پرچمدارهای Xiaomi معمولا اواخر هر سال میلادی در چین معرفی می‌شوند. عرضه جهانی آن‌ها هم معمولا تا سه ماه بعد صورت می‌گیرد. هنوز تا پایان سال میلادی ۲۰۲۳ فاصله قابل توجهی وجود دارد اما اخبار جالبی درباره سری Xiaomi 14 می‌شنویم. در گزارشی عجیب، گفته می‌شود که طراحی شیائومی ۱۴ پرو از شیائومی می ۱۱ اولترا جذاب‌تر خواهد بود.

طراحی شیائومی ۱۴ پرو

طراحی Xiaomi Mi 11 Ultra یکی از خاص‌ترین تلاش‌های موجود در کارنامه این برند بود. برجستگی دوربین بسیار بزرگ در کنار یک نمایشگر دوم که درون این بخش قرار گرفته بود، آن را کاملا متمایز از رقبا به نمایش می‌گذاشت.

با این حال شیائومی در جاشین‌های آن یعنی Xiaomi 12S Ultra و Xiaomi 13 Ultra این طراحی را کنار گذاشت و با جزیره دوربین دایره‌ای پیش رفت.

به تازگی یکی از کاربران از وی زو (دپارتمان طراحی صنعتی شیائومی) پرسیده که آیا شیائومی ۱۴ پرو دارای طراحی مشابه Mi 11 Ultra است یا خیر؟

در پاسخ به این سوال، مدیر اجرایی شیائومی اعلام کرد که آن‌ها طراحی شیائومی ۱۴ پرو را نهایی کرده‌اند. او همچنین اضافه کرد که این طراحی از Mi 11 Ultra «شگفت‌انگیزتر» است.

طبیعتا “شگفت‌انگیزتر” یک توصیف کلی است و نمی‌توان گفت که آیا شیائومی ۱۴ پرو مشابه می ۱۱ اولترا خواهد بود یا هر برداشت دیگری. با این جالب است که از هم‌اکنون طراحی کلی آن نهایی شده است.

شیائومی می ۱۱ اولترا بعد از Mi 10 Ultra به عنوان دومین گوشی این شرکت که دارای پسوند “اولترا” بود، عرضه شد. سری Ultra تلاش شیائومی برای عرضه موبایل پرچمدار متمرکز بر دوربین است.

تا جایی که به Xiaomi 14 Pro مربوط می شود، ما هیچ جزئیات دیگری در مورد آن نداریم. این اولین بار است که درباره آن داده‌ای به‌دست می‌آوریم و جالب این‌که از یک مرجع رسمی چنین اتفاقی می‌افتد.

از جمله حدس‌های کلی که می‌توان درباره Xiaomi 14 Pro زد این است که با تراشه پرچمدار سری ۸ کوالکام عرضه خواهد شد و در بخش نمایشگر یکی از پنل‌های رده‌بالای بازار را دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید شباهتی بین شیائومی ۱۴ پرو و می ۱۱ اولترا وجود خواهد داشت؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/24/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%DB%B1%DB%B4-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D9%85%DB%8C-%DB%B1%DB%B1-%D8%A7%D9%88/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا