اخبار فناوری

طراحی تبلت OnePlus Pad را ببینید

اگرچه وان پلاس با کمی تاخیر وارد بازار تبلت ها می شود، اما هیچ وقت برای تجربه های جدید دیر نیست. مدتی است که شایعاتی در مورد اولین تبلت OnePlus می شنویم. اکنون زمان طراحی است تبلت OnePlus Pad دیدن. طرحی ساده که یادآور رنگ سبز معروف محصولات اخیر است وان پلاس شامل

طراحی تبلت OnePlus Pad

OnePlus 11 در 18 بهمن 1401 به صورت جهانی عرضه می شود، اما تنها نسخه موجود در این نسخه نخواهد بود. به تازگی وان پلاس تایید کرده است که تبلت OnePlus Pad نیز در کنار آن عرضه خواهد شد. وان پلاس حتی اولین تصویر از این تبلت را به اشتراک گذاشت که در تیزر رسمی آن قابل مشاهده است.

تریلر رسمی OnePlus Pad

تریلر رسمی OnePlus Pad

این تبلت در رنگ سبز Halo در تیزر دیده می شود که وان پلاس می گوید: «نشاط زندگی را با وسعت فضا ترکیب می کند». شاید این تبلت در رنگ های دیگری نیز عرضه شود اما فعلا فقط این رنگ تایید شده است.

به گفته وان پلاس، طراحی وان پلاس پد دارای بدنه آلیاژی آلومینیومی و قاب منحنی است که باعث می شود در دست گرفتن برای مدت طولانی راحت باشد.

یک دوربین تکی در قاب پشتی و در مرکز لبه بالایی قرار دارد که موقعیت خوبی برای استفاده از تبلت به نظر می رسد. همچنین، اگر دقت کنید، می‌بینید که یک دوربین در جلو وجود دارد که در قاب بالای صفحه نمایش ادغام شده است.

ما هیچ اطلاعات رسمی تایید شده دیگری در مورد این تبلت OnePlus نداریم. با این حال، ما این انتظار را داریم 18 فوریه 1401 چند تیزر در مورد آن منتشر خواهد شد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا