اخبار فناوری

شیائومی 13 یک کابوس برای سازندگان لوازم جانبی خواهد بود

گوشی پرچمدار شیائومی 13 به لطف ترکیبی از جدیدترین و بهترین تراشه کوالکام و صفحه‌نمایش تخت کاملاً جدید، این می‌تواند انتخاب قانع‌کننده‌ای برای تلفن هوشمند اندرویدی باشد. با این حال، طبق گزارش‌ها، حاشیه‌های بسیار نازک نمایشگر شیائومی 13 برای سازندگان لوازم جانبی مشکل‌ساز خواهد بود، زیرا عدم وجود بریدگی نمایشگر روی گوشی برای نصب شیشه یا قاب محافظ مشکل‌ساز خواهد بود.

لوازم جانبی شیائومی 13

بر اساس گزارش ها، شیائومی طراحی لبه و صفحه تخت گوشی شیائومی 13 خود را در نظر گرفته است، اما با وجود استفاده از چنین صفحه نمایش نازکی در گوشه ها و همچنین پایین صفحه نمایش که در چین ظاهری مدرن به آن می دهد. پرچمدار بعدی شیائومی، تولیدکنندگان لوازم جانبی و حتی کاربران را با مشکل مواجه خواهد کرد.

مقداری نقل قول ها از Weibo، گزارش‌هایی مبنی بر ناامیدی در میان کسانی که سعی در تولید محافظ صفحه نمایش برای پنل جلویی شیائومی 13 دارند، وجود دارد، که ظاهراً به لطف حاشیه‌هایی با ضخامت تنها 1.61 میلی‌متر، نسبت نمایشگر به بدنه 93.3 درصدی دارد.

لبه صفحه نمایش شیائومی 13

لبه صفحه نمایش شیائومی 13

ظاهراً اگر شخصی قصد استفاده از محافظ صفحه نمایش برای شیائومی 13 را دارد، فضای کمی برای نصب قاب روی گوشی هوشمند خود پیدا خواهد کرد.

بنابراین، اگر سازندگان لوازم جانبی محافظ صفحه نمایش شیائومی 13 نتوانند این مشکلات را حل کنند، ممکن است شیشه ای با لبه های بسیار باریک در دو طرف دستگاه (در حالت عمودی) ظاهر شود. مانند برخی از دستگاه های نمایشگر 2.5 بعدی از سال های گذشته.

گفته می شود این مشکل حتی کمتر از چند روز قبل از معرفی شیائومی 13 باقی می ماند. با این حال، ممکن است بهترین نوع قاب برای پرچمدار جدید در واقع یک نوع 2 تکه باشد که می تواند پوشش مخصوص به خود را داشته باشد. .

نظر شما در مورد قاب نمایشگر شیائومی 13 و مشکلات تولید لوازم جانبی برای آن چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا