اخبار فناوری

شیائومی 13 پرو به سنسور دوربین 1 اینچی و لنز تله فوتو شناور مجهز شده است.

پیش از این قرار بود گوشی های سری 13 شیائومی فردا (10 آذرماه) به طور رسمی در چین معرفی شوند. اما پس از درگذشت رهبر سابق حزب کمونیست چین، این شرکت اعلام کرد که رونمایی از این گوشی ها به تعویق افتاده است. اما این اتفاق مانع از انتشار تیزرهای زیادی از پرچمداران آینده نشد. به تازگی، شیائومی پوستری منتشر کرده است که تایید می کند شیائومی 13 پرو به سنسور دوربین 1 اینچی سونی IMX989 به همراه لنز تله فوتو شناور با فاصله کانونی 75 میلی متر مجهز شده است.

سنسور دوربین 1 اینچی شیائومی 13 پرو

اوایل امروز، طراحی گوشی پرچمدار شیائومی 13 پرو در فیلم زنده او مشخص شد که او یک دوربین بزرگ دارد. تا کنون تایید شده است که سری جدید شیائومی 13 با دوربین لایکا عرضه خواهد شد. شیائومی همکاری خود را با لایکا در اوایل سال جاری آغاز کرد و اولین گوشی های این همکاری، سری 12S شیائومی و میکس فولد 2 بودند.

علاوه بر این، شیائومی امروز تایید کرد که شیائومی 13 پرو از یک سنسور 50 مگاپیکسلی 1 اینچی سونی IMX989 برای لنز اصلی خود استفاده خواهد کرد. این سنسور به یک لنز نوری که به طور مشترک با لایکا ساخته شده است، جفت می شود.

سنسور دوربین 1 اینچی شیائومی 13 پرو

سنسور دوربین 1 اینچی شیائومی 13 پرو

شیائومی هم همینطور شکایات که تصاویر این دوربین کیفیت بالایی خواهند داشت.علاوه بر این، گوشی های شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو دارای لنزهای تله فوتو 75 میلی متری با دیافراگم f/2.0 خواهند بود. با استفاده از الگوریتم لایکا، شیائومی ادعا می کند که این لنزها بهترین دوربین های ثانویه در یک پرچمدار شیائومی تا به امروز خواهند بود.

لنزهای 75 میلی متری تله فوتو در این گوشی ها متفاوت هستند زیرا مدل Pro دارای فناوری فوکوس شناور است. این به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی روی سوژه های نزدیک تمرکز کنند.

جزئیات احتمالی دوربین و سنسور هر دو گوشی شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو به شرح زیر است:

شیائومی 13

سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX800

سنسور لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض

سنسور تله فوتو 10 مگاپیکسلی (75 میلی متر).

شیائومی 13 پرو

سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX989

سنسور لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی سامسونگ JN1

سنسور 50 مگاپیکسلی JN1 سامسونگ، تله فوتو (75 میلی متر با فوکوس شناور)

نظر شما در مورد ترکیب دوربین گوشی های پرچمدار آینده شیائومی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا