اخبار فناوری

شیائومی میکس فولد 3 احتمالا در سه ماهه سوم سال 2023 با مشخصات بالا معرفی خواهد شد.

Mix Fold 3 همانطور که از نامش پیداست نسل سوم گوشی تاشو شیائومی خواهد بود و طبق آخرین اطلاعات گفته می شود در سه ماهه سوم سال جاری به صورت رسمی معرفی خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه مانند نسل قبلی خود پریمیوم باشد و بسیاری از ویژگی‌های سطح بالا را از دیگر پرچم‌داران تاشو و غیر تاشو شیائومی ارائه دهد.

شیائومی MixFold 3

شایعات در مورد جانشین تاشو شیائومی میکس فولد 2 منتشر شده است، اگرچه ممکن است هنوز چند ماه تا معرفی رسمی آن فاصله داشته باشیم. بر اساس اطلاعاتی که اخیرا توسط افشاگر معروف Digital Chat Station منتشر شده است، طرفداران شیائومی نباید انتظار رونمایی رسمی از نسل سوم گوشی تاشو این شرکت را تا سه ماهه سوم سال 2023 یا بعد از آن داشته باشند.

در واقع، طبق گزارش‌ها، شیائومی به همان برنامه‌ای که Mix Fold 2 در آگوست 2022 اعلام کرده بود، پایبند است.

در حال حاضر، تمام مشخصات و ارتقاء “Mix Fold 3” ناشناخته باقی مانده است. اگرچه گفته می شود دوربین سلفی زیر نمایشگر (یا UDC) برای نمایشگر داخلی OLED این مدل مشابه سری گلکسی زد فولد سامسونگ عرضه خواهد شد.

شیائومی MixFold 3

شیائومی MixFold 3

این شایعه منجر به این گمانه زنی شده است که Mix 4 (به عنوان جانشین مدل 3 با دوربین سلفی زیر نمایشگر) هرگز منتشر نخواهد شد و مشخصات آن با Fold 3 ترکیب و ادغام خواهد شد.

به غیر از آن، ما قصد داریم حداقل از تراشه پرچمدار نسل دوم کوالکام اسنپدراگون 8 با حافظه رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 است. همچنین اگر این دستگاه با پشتیبانی از قلم و گواهی IPX8 نیز عرضه شود، می‌توانیم انتظار رقابت نزدیکی از سامسونگ داشته باشیم.

نظر شما در مورد Xiaomi Mix Fold 3 به عنوان نسل بعدی گوشی تاشو پرچمدار این برند و مشخصات احتمالی آن چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا