اخبار فناوری

شیائومی ردمی نوت 12 اکستریم با شارژر 210 واتی + مشخصات کامل ردمی نوت 12 سری

فاصله زیادی با رونمایی از سری ردمی نوت 12 نداریم و هر چه به رویداد رسمی نزدیک می شویم، اخبار بیشتری منتشر می شود. امشب این را می شنویم Redmi Note 12 Extreme شیائومی با شارژر 210 وات حاضر. ما همچنین مشخصات کامل سری ردمی نوت 12 را داریم که شامل 3 عضو در این گزارش است.

شیائومی ردمی نوت 12 اکستریم با شارژر 210 واتی

همانطور که در این گزارش آمده است، خانواده ردمی نوت 12 سه دست و پا به آنها داده خواهد شد. این اعضا عبارتند از:

  1. 1- Redmi Note 12 Pro Plus
  2. 2- Redmi Note 12 Extreme
  3. 3-Redmi Note 12 Pro

طبقه بندی این اعضا از نظر مشخصات سخت افزاری دقیقاً به صورت شماره گذاری می باشد. در واقع، به نظر می رسد که مدل Extreme قرار است بلندتر از مدل Pro و پایین تر از مدل Pro Plus باشد.

در کل مشخصات این سه دستگاه به من خیلی نزدیک است. به عنوان مثال، هر سه دستگاه دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی FHD+ با نرخ تازه سازی 120 و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز هستند.این پنل OLED 10 بیتی است و از استانداردهای Dolby Vision و HDR10+ پشتیبانی می کند. حداکثر روشنایی 900 نیت خواهد بود. بنابراین اگر نمایشگر برای شما مهم است، طبق این گزارش احتمالاً هیچ تفاوتی بین این سه دستگاه برای شما وجود ندارد.

علاوه بر این، این سه دستگاه همگی از تراشه MediaTek Dimension 1080 استفاده می‌کنند، آن‌ها اندروید 12 و MIUI 13 را ارائه می‌کنند. جک 3.5 میلی‌متری صدا، فرستنده مادون قرمز، بلندگوی استریو و حسگر اثر انگشت در کنار دستگاه نیز مشابه هستند.

مشخصات سری ردمی K60

در دوربین، شارژر و باتری تفاوت هایی وجود دارد. در قسمت دوربین فقط دوربین اصلی بین این 3 مدل تغییر می کند. در غیر این صورت، هر سه دستگاه یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی دارند، دوربین دوم آنها یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و دوربین سوم یک دوربین 2 مگاپیکسلی نامشخص است.

دوربین اصلی مدل Redmi Note 12 Pro یک مدل 50 مگاپیکسلی با سنسور تصویر Sony IMX766 است. مدل های Extreme و Pro Plus دارای یک دوربین اصلی با سنسور تصویر ISOCELL HPX سامسونگ 200 مگاپیکسلی هستند.

از نظر باتری و شارژر، مدل Extreme بالاترین ظرفیت شارژ را دارد. یک شارژر 210 واتی و باتری 4300 میلی آمپر ساعتی برای این عضو اصلی در نظر گرفته شده است. تامین برق 210 وات برای شارژ یک تلفن همراه میان رده که ممکن است در بازار ما حدود 7 تا 8 میلیون تومان قیمت داشته باشد (با فرض ثابت بودن نرخ ارز) مهم است.

ردمی نوت 12 پرو و ​​پرو پلاس دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی هستند، اما مدل اول دارای شارژر 67 واتی و مدل دوم دارای شارژر 120 واتی است.

همچنین فضای محفظه بخار خنک کننده در مدل پرو 2000 میلی متر مربع است اما مدل های دیگر 3000 میلی متر مربع هستند.

در این گزارش تنها از این 3 دستگاه نام برده شده است. پیش از این، ما انتظار داشتیم عضو چهارم با صفحه نمایش خمیده دو لبه باشد که در اینجا ذکر نشده است.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما این استراتژی برای خانواده Redmi Note 12 مناسب است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا