اخبار فناوری

شیائومی ردمی نوت 12 اس رسما معرفی شد

خانواده Redmi Note 12 پرچمدار بیشتری می شود و امروز یک عضو جدید دیگر به آن اضافه شده است. پس از چندین شایعه در مورد Redmi Note 12، رونمایی رسمی آن اکنون به پایان رسیده است. شیائومی ردمی نوت 12 اس با تراشه هلیو G96 مدیاتک یک دستگاه 4G خواهد بود.

شیائومی ردمی نوت 12 اس

ردمی نوت 12 اس

ردمی نوت 12 اس

شیائومی ردمی نوت 12 اس دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی با نرخ رفرش 90 هرتز است.نوع پنل دقیق آن اعلام نشده است اما به احتمال زیاد از نوع LCD خواهد بود.

یک دوربین اصلی سه گانه در پشت این دستگاه قرار گرفته است. این مجموعه دوربین در داخل یک جزیره سیاه برجسته دیده می شود. دوربین اصلی این دستگاه دارای رزولوشن 108 مگاپیکسلی خواهد بود.

این گوشی مجهز به تراشه است Mediatek Helio G96 شرق. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به امیتر مادون قرمز، حسگر اثر انگشت، گواهی IP53 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، بلندگوهای دوگانه، حافظه قابل ارتقا و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی اشاره کرد.شارژ بار 33 واتی.

قیمت شیائومی ردمی نوت 12 اس چقدر است؟

این دستگاه در رنگ های مشکی اونیکس، آبی یخچالی و سبز مرواریدی با قیمت ۲۸۹ یورو عرضه خواهد شد. جالب اینجاست که ماه گذشته FCC گواهینامه Redmi Note 12S را صادر کرد که طراحی جزیره دوربین متفاوتی دارد! این باعث می‌شود سری Redmi Note 12 گیج‌کننده‌تر شوند.

نطر شما چی هست؟ آیا Redmi Note 12 شیائومی برای شما جذاب است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا