اخبار فناوری

شیائومی بند 8 فقط برای پوشیدن دور مچ طراحی نشده است

تاریخ انتشار شیائومی بند 8 در 29 آوریل 1402 تنظیم شده است، اگرچه از نظر ظاهری تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارد، اما به نظر می رسد در قسمت دستبند تفاوت هایی وجود دارد. بر اساس تیزرهای جدید، می بینیم که شیائومی بند 8 فقط برای پوشیدن دور مچ طراحی نشده است.

شیائومی بند 8

شیائومی بند 8 هفته آینده رونمایی خواهد شد و چیزی بیش از یک گجت پوشیدنی برای بستن به پشت مچ دست شما خواهد بود. تیزرهای منتشر شده توسط لی جون، مدیرعامل این شرکت، نشان می دهد که این محصول را می توان به عنوان آویز و لوازم جانبی مد استفاده کرد. شما حتی می توانید آن را به روش خود گره بزنید!

مدیر اجرایی شیائومی اعلام کرده است که حداقل پنج گروه سبک متفاوت وجود خواهد داشت که هر کدام شیک‌تر از گروه بعدی هستند.

شیائومی بند 8 با طراحی کپسولی شکل خود، حداقل سه گیره مختلف برای استفاده از بند های مختلف یا حتی قرار دادن آن بر روی کفش خواهد داشت. این دستگاه دارای چندین صفحه ساعت برای مطابقت با ظاهر کاربر خواهد بود. این تقریباً تمام چیزی است که در حال حاضر در مورد دستگاه می دانیم.

واضح است که شیائومی تصمیم گرفته است از بند تکی که سال ها بخشی از هویت مچ بند اقتصادی این شرکت بوده است کنار بگذارد و اکنون یک بند دو تکه را حتی برای این محصول مقرون به صرفه ارائه می دهد.

انتظار داریم شیائومی بند 8 دارای صفحه نمایش 1.62 اینچی AMOLED با نمایشگر همیشه روشن (AOD) و بیش از 100 حالت ورزشی باشد. قیمت احتمالاً حدود 250 یوان یا حدود 35 دلار / 30 یورو است.

نطر شما چی هست؟ آیا از طرفداران خرید و استفاده از اقلام خاص هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا