اخبار فناوری

شیائومی بند 8 با صفحه نمایش 1.62 اینچی 60 هرتزی و عمر باتری تا 16 روز معرفی شد.

امروز در رویدادی در چین، شیائومی مجموعه‌ای از محصولات جدید از جمله گوشی هوشمند پرچمدار را به نمایش گذاشت. شیائومی 13 اولتراتبلت های Pad 6 و Xiaomi Band 8 را معرفی می کند. Band 8 که سال گذشته به عنوان جانشین Band 7 معرفی شد، دارای تعدادی ارتقاء کوچک و بزرگ است که بزرگترین آنها صفحه نمایش 1.62 اینچی مشابه قبلی است. نسل، اما این بار با نرخ نوسازی 60 هرتز و حداکثر روشنایی 500 نیت، باند تقسیم، مقاومت در برابر آب تا 50 متر، سنسورهای سلامت جدید و عمر باتری تا 16 روز ذکر شده است.

شیائومی بند 8

شیائومی بند 8 همان بدنه کپسولی شکل را با صفحه نمایش 1.6 اینچی AMOLED خود حفظ کرد. اما این بار نرخ تازه سازی آن به 60 هرتز و حداکثر روشنایی به 500 نیت ارتقا یافته است. حالت Always On Display (AOD) و واچ فیس های مختلف نیز برای این گوشی موجود است. این گجت همچنین می تواند در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری مقاومت کند.

شیائومی بند 8

شیائومی بند 8

این برند با معرفی مدل جدید دستبند شیائومی دستبند تکی را که سالهاست بخشی از هویت این محصول بوده کنار می گذارد. Band 8 در حال حاضر در اندازه ها و رنگ های مختلف بسته به ترجیح کاربر موجود است. علاوه بر این، بند 8 را می توان به عنوان آویز با لوازم جانبی گردنبند سازگار استفاده کرد و همچنین می توان آن را روی بند کفش قرار داد.

از نظر تناسب اندام، شیائومی بند 8 مجهز به مانیتور ضربان قلب، سنسور SpO2، ردیاب خواب و مانیتور سیکل قاعدگی برای بانوان است و همچنین قابلیت اندازه گیری میزان استرس و حداکثر VO2 را دارد. این ردیاب تناسب اندام همچنین دارای یک حالت بوکس تعاملی است که به کاربران اجازه می دهد در حین انجام حرکات بوکس داده های حواس فیزیکی یا سیستم های حسی بدنی خود را ردیابی کنند. حالت Running Beam نیز وجود دارد که می تواند فرکانس گام، طول گام، نیروی ضربه به زمین، روش فرود و موارد دیگر را در حین دویدن اندازه گیری کند. این دستگاه پوشیدنی از بیش از 150 حالت ورزشی پشتیبانی می کند.

شیائومی اسمارت بند 8 همچنین دارای بازی های داخلی مانند سودوکو و 2048 است و ویژگی های دیگری مانند نمایش اعلان ها، به روز رسانی آب و هوا و موارد دیگر را ارائه می دهد. شیائومی ادعا می کند که این دستبند با یک بار شارژ تا 16 روز در حالت آماده به کار است.

بند هوشمند شیائومی 8a برچسب قیمت 239 یوان (34 دلار) برای نسخه استاندارد و 279 یوان (40 دلار) برای نسخه NFC. تاکنون اطلاعاتی از تاریخ عرضه این گجت در بازارهای بین المللی منتشر نشده است.

نظر شما در مورد بند هوشمند شیائومی 8 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا