اخبار فناوری

شکستگی شیشه دوربین پیکسل 7 توسط کاربران این دستگاه گزارش شده است

در دو سری اخیر پیکسل، گوگل تلاش جدیدی را آغاز کرد تا خود را به عنوان رقیب مهم و اصلی سامسونگ و اپل نشان دهد. اما روال بروز مشکلات اساسی در پیکسل 6 احتمالا در سری پیکسل 7 نیز دیده می شود چرا که اخیرا شکسته شدن شیشه دوربین پیکسل 7 توسط کاربران این دستگاه گزارش شده است. با مایفون مگ با

چرا شیشه دوربین پیکسل 7 می شکند؟ !

گوگل از مشکلات سال گذشته پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو چیزهای زیادی آموخت. در حالی که تاخیر اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش یک مشکل بزرگ بود، همچنین مشکلی وجود داشت که بسیاری از کاربران را از اتصال به شبکه ارائه دهنده خدمات بی سیم یا حتی وای فای خود باز می داشت. Fi. البته ما این مشکل را ندیده ایم. در سری پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو. بنابراین احتمالاً در سری پیکسل 7 مشکلات کمتری خواهیم داشت.

سری پیکسل 7 نسبت به مدل‌های سال گذشته پیشرفته‌تر است و از قابلیت Face Unlock برخوردار است. سیستم تشخیص چهره از تراشه Tensor 2 گوگل پشتیبانی می‌کند، اما برای تأیید اعتبار پرداخت‌های موبایلی به اندازه کافی ایمن نیست. ویژگی Super Res Zoom Pixel 7 Pro زوم دیجیتال 30 برابر با زوم اپتیکال 5 برابر را ارائه می دهد.

شیشه دوربین پیکسل 7 شکسته

سری پیکسل 7 دقیقاً همان چیزی است که گوگل با سری پیکسل 6 به آن امیدوار بود. اما در بیشتر موارد، این دو ماه برای پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو بدون هیچ اتفاقی سپری شده است، اگرچه برخی از کاربران توییتر و ردیت از مشکلات جدی خود شکایت دارند. گوشی ها یکی از کاربران توییتر به نام Heydon Faber (@CSThrowaway) عکسی را در توییتر منتشر کرد که نشان می‌دهد شیشه دوربین عقب پیکسل ۷ وی آسیب دیده است.

او در این مورد نوشته است که من یک ماه است که به طور مرتب از دستگاه استفاده می کنم بدون ضربه و ریزش و یک مورد روی دستگاه من وجود دارد. اما بعد از این اتفاق به من گفتند که مشکل از من است. آیا این دستگاه واقعاً توسط بخش کنترل کیفیت Google تأیید شده است؟ واضح است که این یک نقص تولیدی است و می دانم که من تنها کسی نیستم که این مشکل را دارم.

اشکال سری پیکسل 7 باعث شد برخی از کاربران شکایت کنند که هنگام پیمایش مشکلی وجود دارد

در Reddit کاربری به نام دلیتور نوشت که گوشیم را از جیبم درآوردم و شیشه دوربین عقب شکسته است. در حالی که در جیب من کاملاً ایمن بود، به یک گوشه یا دست انداز برخورد نکردم. آیا شخص دیگری این مشکل را داشته است؟ شما به تعمیرگاه هایی که من زنگ زدم مراجعه کنید و هنوز کسی لوازم یدکی ندارد و شاید بهتر باشد این دستگاه را برای تعمیر نفرستید زیرا تنها دستگاهی است که در این لحظه دارم.

به گزارش خبرگزاری PhoneArenaدر پاسخ به این پست، یکی دیگر از کاربران Reddit با همین مشکل گفت که یک فروشگاه uBreakiFix به او گفته است که کل پنل پشتی باید با هزینه 200 دلار تعویض شود. اما این دارنده پیکسل 7 تصاویر دستگاه خراب خود را برای گوگل ارسال کرد و آنها پیشنهاد تعویض این دستگاه با دستگاه جدید را دادند. این مشکل جدیدی نیست و یکی دیگر از کاربران پیکسل 7 در Reddit از شکستن شیشه دوربین گوشی خود شکایت کرده است.

Google Pixel 7 Pro از مشکل نمایشگر با قدرت بالا رنج می برد

او گفت امروز برای روز شکرگزاری به خانه پدر و مادرم پرواز کردم. گوشیم را از جیبم بیرون آوردم تا کارت پروازم را اسکن کنم که دیدم شیشه دوربین روی لنز فوق عریض ترک خورده است. به حدی که شیشه دوربین کاملا خرد و پودر شده بود. وی افزود که دستگاه من در یک کیف است و گوشی یک بار روی زمین نیفتاده است. نیم ساعت پیش کار دستی به معنای واقعی کلمه سالم بود. من کاملاً نگران و مضطرب هستم زیرا نمی دانم چه چیزی باعث شکستن آن شده یا چه اتفاقی افتاده است.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا