اخبار فناوری

شایعات جدید OnePlus 11

گوشی اصلی بعدی OnePlus یک گوشی پرچمدار به نام است وان پلاس 11 خواهد بود. در حالی که این شرکت پسوند Pro را از نام خود حذف کرده است، این یک دستگاه و تراشه بسیار پیشرفته است اسنپدراگون 8 نسل 2 پشتیبانی می کند. شایعات جدید در مورد وان پلاس 11 این به ما پیش نمایشی از طراحی نهایی این محصول می دهد.

طراحی OnePlus 11

این اطلاعات توسط OnLeaks منتشر شد، منبعی که اولین بار سه ماه پیش نشان داد که طراحی OnePlus 11 چگونه خواهد بود. حالا این منبع مدعی طراحی نهایی پرچمدار 2023 است وان پلاس در این رندر غیر رسمی به ما نشان می دهد.

OnePlus 11 - رندر غیر رسمی

OnePlus 11 – رندر غیر رسمی

در این رندر غیر رسمی، OnePlus 11 در رنگ های مشکی و سبز دیده می شود. قبل از آن نیز گزارشی وجود دارد OnePlus 11 رنگ و ما انتظار همان دو رنگ را داشتیم، درست مانند نسل قبلی.

طراحی قاب عقب دارای یک دوربین اصلی سه گانه و یک فلاش است که به نوعی سعی می کند به جای دوربین چهارم، تقارن را حفظ کند. نام تجاری Hasselblad در وسط قاب برجسته است و همه آن ها در یک دوربین دایره ای بزرگتر با طراحی کاملاً مدرن قرار گرفته اند.

قاب دوربین برجسته است و با کناره های گوشی ترکیب می شود. این طراحی ظاهری منحصر به فرد به پرچمدار جدید وان پلاس می دهد. البته سری گلکسی اس 21 برای اولین بار زمینه ساز چنین طراحی شد.

دکمه کشویی تنظیم وضعیت صدای گوشی (بی صدا یا بلند یا لرزان) در قسمت اتصال جزیره دوربین به قاب دستگاه قرار دارد.

مشخصات احتمالی OnePlus 11

تقریباً همه پرچمداران اندرویدی سال آینده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده خواهند کرد و وان پلاس 11 نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این حال، همه پرچمداران آینده لزوماً مدلی با 16 گیگابایت رم ندارند، اما این دستگاه خواهد بود.

نسل دوم اسنپدراگون 8 کوالکام به طور رسمی معرفی شد: قوی تر و بهینه تر با پشتیبانی و ردیابی وای فای 7

وان پلاس یازده انرژی آن توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود، اندازه ای که در بازار پرچمدار تا حدودی عادی شده است و امیدواریم عمر باتری این پرچمدار جدید OnePlus را تضمین کند.

این باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 100 واتی در دسترس خواهد بود و یکی از سریع ترین مدل های موجود در بازار در مقایسه با پرچمداران اپل، سامسونگ و گوگل خواهد بود. ما انتظار داریم برای شارژ کامل حدود 30 دقیقه طول بکشد.

هاسلبلاد

هاسلبلاد

یکی از دغدغه های OnePlus همیشه دوربین بوده است. علیرغم سرمایه گذاری و مشارکت عظیم با برند معروف هاسلبلاد، محصولات وان پلاس هرگز شهرت یک «پرچمدار دوربین محور» را به خود اختصاص نداد. آنها همیشه پشت پیکسل های گوگل، گلکسی سامسونگ و آیفون های اپل بوده اند.

برای OnePlus 11، این شرکت در نظر دارد یک سیستم سه دوربین با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک دوربین 32 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری داشته باشد.

در حالی که دوربین های اصلی و فوق عریض یک انتخاب استاندارد هستند، ما به ندرت دوربینی با زوم ۲ برابری در دستگاه های دوربین محور می بینیم و کنجکاو هستیم که چرا وان پلاس تصمیم به استفاده از این دوربین گرفت.

درست است که دوربین 2X مزایای قابل توجهی مانند میدان دید 50 میلی متری را به کاربران ارائه می دهد. این نزدیک به چیزی است که چشم انسان می‌تواند ببیند و می‌تواند انتخاب مناسبی برای پرتره باشد، اما زوم دوربرد مشابهی که برجسته‌ترین ویژگی Galaxy S22 Ultra، Huawei Mate 50 Pro یا Google Pixel 7 Pro است را نخواهد داشت.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید وان پلاس باید به همان استراتژی ساخت یک «پرچمدار» برگردد یا می تواند یک پرچمدار خوب تولید کند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا