اخبار فناوری

سری iPhone سری و سایر مشکلات صفحه لمسی iPhone تا iOS 15 گزارش شده است!

ظاهراً پس از معرفی آپدیت iOS 15 و نسل جدید محصولات آن ، اپل با موجی از مسائل و درگیری ها روبرو شد! آخرین شماره گزارش شده توسط محصولات اپل مربوط به موضوع صفحه لمسی سری آیفون سری و سایر مدلها پس از بروزرسانی iOS 15 است. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

مشکل در صفحه لمسی سری آیفون سری و سایر آیفون هایی که به iOS 15 به روز شده اند

اپل در حال حاضر با مشکلات گزارش شده توسط کاربران روبرو است. این شرکت، وجود همه این مشکلات تایید شده است!

سرانجام بسیاری از اشکالات آیفون 13 توسط اپل تأیید شد

ذرت گیزموچین گزارش شده است که چندین کاربر سری آیفون سری از مشکلات صفحه لمسی شکایت کرده اند. به نظر می رسد که صفحه نمایش به ورودی لمسی در نزدیکی بالا و پایین صفحه پاسخ نمی دهد. در برخی موارد کل پنل این مشکل را دارد! تنها راه حل موقت راه اندازی مجدد دستگاه است. پست های انجمن های اپل در وب سایت رسمی این شرکت ، توییتر و Reddit ، کم و بیش بر آنچه در حال رخ دادن است متمرکز شده است. به عنوان مثال ، ما برخی از نقل قول های کاربر را مرور می کنیم:

iPhone ١٣ شخص دیگری مدام ورودی لمسی را ضبط نمی کند؟ آیا این مشکل برنامه است یا مشکلی در iPhone من در iOS 15 وجود دارد؟

آیا فقط من هستم یا iPhone Pro شما نیز در گوشه بالای برخی از برنامه ها دارای مشکلات پاسخ لمسی است؟

به نظر می رسد این اتفاق برای کاربران مختلف متفاوت باشد. در حالی که برخی می گویند کل صفحه نمایش دارای مشکل لمسی است ، سایر کاربران در گوشه های صفحه از این مشکل رنج می برند. به نظر می رسد صفحه لمسی سری آیفون سری بیش از حد معمول در همه جا حضور دارد. این اتفاق برای iPhone ١٣ ، iPhone ١٣ Pro و iPhone پرو 3 Pro Max رخ داد. لازم به ذکر است که علت این حادثه در حال حاضر مشخص نیست.

با این حال ، برخی از آنها ممکن است مربوط به مسائل سخت افزاری باشد. اما توجه داشته باشید که سایر کاربران مدل آیفون از این مشکل در iOS 15 شکایت کرده اند. بنابراین ، این مشکل بیشتر به دلیل اشکالات iOS 15 رخ می دهد. با این حال ، مشکلات iOS 15 نادر نیست. اکنون Macrumors بروزرسانی IOS 15 مشکلات مربوط به مواردی مانند iPhone 13 و سری Apple Watch ، ذخیره سازی دستگاه ، Apple Music و ویجت ها و همچنین برخی حفره های امنیتی را گزارش می کند. با این حال ، اپل اعلام کرده است که به زودی بروزرسانی رفع اشکال iOS 15 و iPadOS 15 را برای دستگاه هایی که از این مشکل آسیب دیده اند ، منتشر می کند.

اصلاحات این مشکلات ممکن است در به روزرسانی iOS 15.0.1 منتشر شود. اما این احتمال وجود دارد که اپل همه این اشکالات را داشته باشد iOS 15.1 که ماه آینده منتشر می شود. این نسخه در حال حاضر در مرحله بتا است. با این اوصاف ، ما خبرهای خوبی داریم. یوتیوب در جدیدترین ویدئوی خود در Zollotech اعلام کرد که مشکل لمسی صفحه نمایش سری iPhone 6 در بتا iOS 15.1 برطرف شده است. بنابراین ، کاربران ظاهراً شاکی می توانند از نسخه جدید iOS استراحت کنند.

IOS 15.1 و iPadOS 15.1 Beta Update با ویژگی SharePlay منتشر شد

نظر شما در مورد این مشکل چیست؟ آیا به نظر شما ظاهر شدن موجی از این مشکلات طبیعی است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا