اخبار فناوری

سری Galaxy S23 از فیلمبرداری 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند

با نزدیک شدن به تاریخ معرفی سریال گلکسی اس 23 سامسونگ، انتشار شایعات در مورد این دستگاه ها چند برابر شده است. اخیراً افشاگر معروف جهان یخی، اطلاعاتی در مورد ویژگی های دوربین پرچمداران آینده سامسونگ به اشتراک گذاشت. طبق اطلاعات فاش شده، سری گلکسی اس 23 از فیلمبرداری 8K با نرخ 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند که نسبت به نرخ فریم 24 نسل قبلی، 20 درصد پیشرفت داشته است.

فیلمبرداری 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه در سری گلکسی اس 23

طبق گفته Ice Universe، سری گلکسی S23 قابلیت ضبط ویدیو بهبود یافته ای خواهد داشت. شایعه شده است که گلکسی اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 اولترا از فیلمبرداری 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می کنند که نسبت به گوشی های فعلی این شرکت با نرخ 24 فریم در ثانیه 8K، 25 درصد پیشرفت داشته است.

توانایی ضبط ویدیوی 8K با نرخ فریم نرم‌تر احتمالاً تاری حرکت و بریده شدن را که در ویدیوهای 24 فریم بر ثانیه رایج است، کاهش می‌دهد. در حالی که بسیاری از کاربران هنوز 24 فریم در ثانیه را با ظاهر کلاسیک “سینماتیک” مرتبط می دانند، داشتن توانایی عکاسی با سرعت 30 فریم در ثانیه به کاربران Galaxy S23 گزینه های بیشتری برای فیلمبرداری می دهد. می تواند برای اهداف مختلف از جمله پروژه های خلاقانه مفید باشد.

فیلمبرداری 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه در سری گلکسی اس 23

فیلمبرداری 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه در سری گلکسی اس 23

به گفته منبع، گزینه مفیدتر برای سری گلکسی اس 23، فیلمبرداری 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه است. در سری گلکسی اس 22 از جمله گلکسی اس 22 اولترا در دسترس نبود. توانایی فیلم‌برداری 4K با این نرخ فریم به کاربران اجازه می‌دهد تا سرعت فیلم‌برداری را تا 30 یا 24 فریم بر ثانیه کاهش دهند و با جلوه‌های حرکت آهسته، ظاهری سینمایی‌تر ایجاد کنند. این یک پیشرفت برای سری گلکسی S23 نسبت به ویژگی ضبط ویدیوی 8K است، که برخی ممکن است آن را یک ترفند در نظر بگیرند.

علاوه بر این، تراشه نسل دوم اسنپدراگون 8 که به سری گلکسی اس 23 قدرت می‌دهد، از فیلم‌برداری 8K تا 30 فریم در ثانیه یا 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند. با این حال، مشخص نیست که سازنده می تواند یکی یا هر دو گزینه را انتخاب کند. همانطور که Ice Universe اشاره کرد، به نظر می رسد که گزینه 8K@30fps را می توان به جای حالت انعطاف پذیرتر 4K@120fps انتخاب کرد.

نظر شما در مورد فیلمبرداری 8K با سرعت 30 فریم بر ثانیه در سری گلکسی S23 چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا