اخبار فناوری

سری ریلمی ۱۱ معرفی شد: استفاده مدل پرو پلاس از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی

سرانجام تلفن های هوشمند سری ریلمی ۱۱ در چین معرفی شدند. این سری شامل یک مدل استاندارد، مدل پرو و پرو پلاس است. با مایفون مگ همراه باشید تا نگاهی به مشخصات جدیدترین تلفن های هوشمند ریلمی بیندازیم.

سری ریلمی ۱۱ طراحی متفاوتی نسبت به نسل قبل دارد

گوشی های سری ریلمی ۱۱، طراحی متفاوتی نسبت به نسل قبل دارد. سری ریلمی ۱۰، طراحی جعبه شکلی داشت. در نسل جدید اما لبه ها، گرد تر طراحی شده است. یکی از بزرگترین تغییرات، مربوط به طراحی ماژول دوربین سری Realme 11 می‌شود. ماژول دوربین جدیدترین تلفن های هوشمند ریلمی طراحی دایره شکلی دارد.

Realme 11 Pro Plus

این سری، در رنگ های جدیدی نیز عرضه می‌شود؛ که یکی از زیباترین آن ها، Sunrise Beige نام دارد. در این رنگ، قاب پشتی از جنس چرم مصنوعی بوده و ماژول دوربین رنگ طلایی خواهد داشت‌. سری Realme 11 Pro دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED است که وضوح Full HD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد . صفحه نمایش نسخه پرو پلاس خمیده بوده و کاملا از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. نسخه استاندارد این سری از تلفن های هوشمند ریلمی، دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی AMOLED با وضوح FullHD+ است. نمایشگر این تلفن هوشمند رفرش ریت ۹۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار داده و توانایی تولید حداکثر روشنایی ۴۳۰ نیت را دارد.

Realme 11 Pro

سری ریلمی ۱۱ پرو مشخصات مشابه بسیاری دارند. هر دو مدل، نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۵۰ تأمین می‌کنند. این تراشه در حقیقت نسخه ری‌برند شده Dimensity 1080 است. نسخه استاندارد این سری از گوشی های هوشمند ریلمی، نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه Dimensity 6020 تأمین می‌کند. نسخه های پرو دارای حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم (از نوع LPDDR4X) و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی هستند. گران قیمت ترین نسخه مدل پایه، دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

قابل ذکر است، سری Pro تا 8 گیگابایت حافظه مجازی را نیز ارائه می دهد. Realme 11 Pro و Pro به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده اند. نسخه پرو از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. اما نسخه پرو پلاس از شارژر سریع ۱۰۰ واتی برخوردار خواهد بود. نسخه استاندارد تنها از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد. هر سه مدل به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری Realme UI 4.0 برخوردارند. ریلمی ۱۱ استاندارد از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کند. سری Pro دارای بلندگوهای دوگانه با قابلیت Dolby Atmos و گواهینامه صوتی Hi Res است. Realme 11 Pro+ از NFC نیز برخوردار است.

Realme 11

دوربین سری Realme 11 چه مشخصاتی دارد؟

ریلمی ۱۱ پرو دارای ماژول دوربین دوگانه است که از یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص  عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین سلفی این مدل نیز وضوح ۱۶ مگاپیکسلی دارد. در قاب پشتی ریلمی ۱۱ پرو پلاس، سه لنز دوربین دیده می‌شود. دوربین اصلی این تلفن هوشمند دارای وضوح ۲۰۰ مگاپیکسلی و پیکسل های بزرگ ۲.۲۴ میکرو متری است. سنسور سامسونگ ISOCELL HM3 برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دو دوربین دیگر Realme 11 Pro Plus وضوح ۸ و ۲ مگاپیکسلی دارند. این دوربین ها به ترتیب بای عکاسی اولترا واید و ماکرو به کار خواهند آمد. سنسور دوربین سلفی این تلفن هوشمند ریلمی، وضوح ۳۲ مگاپیکسلی دارد.

ریلمی ۱۱ دارای ماژول دوربین دوگانه است. دوربین اصلی این تلفن هوشمند وضوح ۶۴ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم آن (که از نوع تشخیص عمق است) دارای سنسور ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی Realme 11 به سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز بوده و در یک پانچ هول و در سمت چپ بالای صفحه نمایش قرار گرفته است.

گوشی های جدید ریلمی با چه قیمتی عرضه می‌شوند؟

همان طور که Gizmochina در آخرین گزارش خود اشاره می‌کند، مدل پایه در دو رنگ نارنجی و مشکی به دست کاربران خواهد رسید. سری پرو نیز در رنگ های مشکی، سبز و Sunrise Beige قابل تهیه خواهد بود. سری Realme 11 با این قیمت ها عرضه می‌شود:

ریلمی ۱۱

نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی- ۱,۵۹۹ یوان (تقریباً ۲۳۰ دلار آمریکا)

نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی- ۱,۷۹۹ یوان (تقریباً ۲۵۹ دلار آمریکا)

ریلمی ۱۱ پرو

نسخه ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت – ۱,۶۹۹ یوان (تقریباً ۲۴۵ دلار آمریکا)

نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی– ۱,۹۹۹ یوان (حدودا ۲۸۹ دلار آمریکا)

نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی– ۲,۱۹۹ یوان (۳۱۸ دلار آمریکا)

ریلمی ۱۱ پرو پلاس

نسخه ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت – ۲,۰۹۹ یوان (حدودا ۳۰۳ دلار)

نسخه ۱۲ گیگابایت حافظه رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی– ۲,۳۹۹ یوان (تقریباً ۳۴۶ دلار آمریکا)

نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی– ۲,۷۹۹ یوان (حدودا ۴۰۴ دلار آمریکا)

ریلمی ۱۰ پرو و پرو پلاس با اندروید ۱۳ پیش فرض معرفی شدند

هم اکنون پیش سفارش تلفن های هوشمند سری ریلمی ۱۱ آغاز شده است. فروش مدل های پرو این سری نیز از ۱۵ می سال جاری میلادی شروع خواهد شد. به خریدارانی که سری ریلمی ۱۱ را در دوره «پیش فروش» خریداری کنند، بیش از ۱۰۰ یوآن تخفیف تعلق خواهد گرفت.

نظر شما درباره گوشی های هوشمند سری Realme 11 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/10/%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%DB%8C%D9%84%D9%85%DB%8C-%DB%B1%DB%B1-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D9%BE/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا