اخبار فناوری

سری آیفون 15 احتمالا در پنج رنگ مختلف عرضه خواهد شد

اپل امسال با معرفی و عرضه سری آیفون 14، فاصله بین نسخه های پرو و ​​غیر پرو را بیش از پیش افزایش داده و این سیاست به نوعی نشان می دهد که کوپرتینویی ها برنامه های ویژه ای را اتخاذ خواهند کرد. بر این اساس، به نظر می رسد که سری آیفون 15 احتمالاً در پنج طعم مختلف عرضه خواهد شد. در تداوم با مایفون مگ با

آیا سری آیفون 15 با پنج نسخه مختلف نیاز همه کاربران را پوشش می دهد؟

هیچ تاییدی مبنی بر وجود پنج مدل مختلف آیفون 15 وجود ندارد و همچنین نکاتی کم و بیش محتمل نیز وجود دارد. به طور کلی، به نظر می رسد که اپل احتمالاً به تولید چهار مدل مختلف آیفون در سال آینده ادامه خواهد داد زیرا به نظر نمی رسد این شرکت قصد تغییر استراتژی خود را داشته باشد. با این حال، بر اساس تجزیه و تحلیل PhoneArena، کاربران همچنین از یک مدل اضافی قدردانی می کنند.

اپل ممکن است با تجدید نظر در سیاستی که تاکنون داشته است، بتواند اکثریت مردم جهان را با محصولات جدید راضی کند و مشکل کمبود آیفون مینی را که با عرضه آیفون کنار گذاشته شده بود، حل کند. ‘iPhone 13 فروش ضعیف و همچنین شکست آیفون 14 پلاس را نیز جبران می کند. بنابراین، اپل احتمالا مدل مینی آیفون 15 را بازگرداند.

آیفون 15 سری

به نظر می رسد درصدی از کاربران دستگاه هایی را ترجیح می دهند که اندازه مناسبی داشته باشند. زیرا استفاده از آن مفیدتر و راحت تر است. با وجود اینکه آیفون 13 مینی یکی از مدل های کمتر محبوب آیفون است، کاربران همچنان آن را دوست دارند و ما واقعا امیدواریم که یک آیفون با اندازه مشابه دوباره عرضه شود. برخی از مطالعات نشان می دهد که اپل ممکن است اجزای سری بعدی آیفون های خود را دوباره ارزیابی کند و سه مدل پایه مختلف عرضه کند.

یعنی آیفون 15 مینی با صفحه نمایش 5.4 اینچی، مدل استاندارد با صفحه نمایش 6.1 اینچی و آیفون 15 پلاس با صفحه نمایش 6.7 اینچی و همچنین نسخه پرو با صفحه نمایش 6.1 اینچی و مدل اولترا با صفحه نمایش 6.7 اینچی در دسترس خواهد بود. خیلی بعید است که اپل یک مدل مینی را دوباره معرفی کند. آیفون SE بعدی تنها چیزی است که کاربران نگران آن هستند.

آیفون 15 سری

مطابق با GizChina و بر اساس گزارش های قبلی، آیفون SE بعدی می تواند آیفون کوچک بعدی اپل باشد تا شکاف باقی مانده از آیفون کوچک فعلی را پر کند. اگرچه همه با این نظریه موافق نیستند، اما طبق گمانه زنی های اخیر، سری بعدی آیفون SE دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی و حاشیه های بسیار ضخیم خواهد بود.

این اطلاعات بدیهی است که از اپل نمی آید و مطابق با رویه ثابت این شرکت است. با این حال، شرکت می تواند خواسته های عموم مردم را در نظر بگیرد. اگرچه هنوز تا تولید آیفون های بعدی این شرکت فاصله زیادی وجود دارد، اما در ماه های آینده اطلاعات بیشتری درباره این گوشی های هوشمند منتشر خواهد شد. نظر شما از کاربران مایفون مگ چیست که احتمالاً سری آیفون 15 در پنج نسخه مختلف عرضه خواهد شد؟!

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا