اخبار فناوری

سرویس آبی توییتر همچنین تیک های آبی، سبز و طلایی را ارائه می دهد

توییتر یکی از شبکه های اجتماعی است که این روزها به دلیل ارتباطش با نام ایلان ماسک در مرکز رسانه های جهان قرار دارد. همانطور که می دانید این شبکه اجتماعی مدت ها پیش سرویس Twitter Blue را راه اندازی کرد. اکنون به نظر می رسد این سرویس تیک های آبی، سبز و طلایی را نیز ارائه می دهد. با مایفون مگ با

سرویس آبی توییتر همچنین تیک های آبی، سبز و طلایی را ارائه می دهد

توییتر از زمانی که ایلان ماسک به قدرت رسید، دچار آشفتگی شده است. مدیرعامل تسلا که اکنون مدیرعامل توییتر است، چند تن از مدیران سابق این شرکت را اخراج کرد. وی فاش کرد که وضعیت این شبکه اجتماعی بحرانی است. علاوه بر این، او اقدامات متعددی را برای کاهش هزینه ها اجرا کرد، از جمله اخراج صدها کارمند شرکت و کاهش مزایای کارگران موجود.

ایلان ماسک همچنین از کسانی که نمی خواهند بمانند خواسته است با توافق دوجانبه شرکت را ترک کنند. با این حال، این هفته با بهبودهایی برای بازگرداندن توییتر به ثبات آغاز شد. در اوایل این هفته، ایلان ماسک جورج هاتز را برای رفع مشکل نوار جستجوی توییتر استخدام کرد. او همچنین کارکنان جدیدی را برای حفظ این شبکه اجتماعی استخدام می کند.

سرویس آبی توییتر

اکنون این شرکت همچنین در حال آماده سازی برای ساخت سرویس پولی Twitter Blue است. توییتر آبی جدید یکی از اولین قدم هایی بود که ایلان ماسک برداشت. اما لحظاتی پس از راه اندازی اولیه، معلوم شد که با شکست مواجه شده است. این شرکت برای ایجاد برخی تغییرات، ردیف پولی را غیرفعال کرد و به نظر می‌رسد به زودی با تغییرات بیشتر بازخواهد گشت. یکی از بحث برانگیزترین ویژگی های جدید این پلتفرم، دادن چک آبی به تمام کاربران در ازای دریافت مبلغ مشخصی است. این باعث هرج و مرج در توییتر شد. بنابراین جعل هویت افراد مشهور و گرفتن چک تایید شده آسان است. پس از چند تغییر و اصلاح، پلن پولی جدید این سرویس در تاریخ 2 دسامبر با چندین رنگ مختلف باز خواهد گشت.

این رنگ‌های جدید به دلایل واضح با آبی توییتر عرضه می‌شوند. سیستم تأیید تیک آبی جدید توییتر دارای سه رنگ طلایی، سبز و آبی خواهد بود. رسانه‌های اجتماعی دارای تیک‌های طلایی برای کسب‌وکارها، تیک‌های خاکستری برای حساب‌های دولتی و تیک‌های آبی برای چهره‌های عمومی معمولی یا غیرعادی هستند. با این حال، ایلان ماسک گفت که تمام اعتبارسنجی حساب ها از طریق تأیید دستی انجام می شود. علاوه بر این، کاربران باید 90 روز منتظر بمانند تا حساب‌های جدید توییتر در این سرویس تأیید شوند.

سرویس آبی توییتر

با توجه GizChinaایلان ماسک همچنین تصریح می کند که این سرویس را به صورت آزمایشی در 2 دسامبر راه اندازی خواهد کرد. او رنگ های آبی متمایز توییتر را روشن کرد و از انتظار کاربران عذرخواهی کرد. به گفته وی، این تاخیر قطعا مشکل ساز اما ضروری بود. هزینه ماهانه سرویس آبی توییتر همان چیزی است که 7.99 دلار درج شده است.

این سرویس علاوه بر برچسب تایید شده، مزایای دیگری نیز به همراه خواهد داشت. توجه داشته باشید که تیک آبی قبلا برای کاراکترهای عمومی موجود بود. اکنون حتی آنها باید برای سرویس آبی توییتر ثبت نام کنند. نظر شما در مورد معرفی تیک های آبی، سبز و طلایی در سرویس آبی توییتر چیست؟ آیا این برای چنین پلتفرمی مناسب خواهد بود؟!

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا