اخبار فناوری

سامسونگ Galaxy A13 5G با تراشه Dimensity 700 در Geek Bench دیده شد

سامسونگ به آرامی فناوری اینترنت 5G را به گوشی های ارزان تر می آورد. این نوید حضور تلفن های اقتصادی تر 5G در بازار را می دهد. سامسونگ گلکسی A13 5G یکی از دستگاه هایی است که اخیراً فاش شده است. اکنون اطلاعات جدیدی در مورد این گوشی فاش شده است.

سامسونگ گلکسی A13 5G با تراشه MediaTek 2 نانومتری مشاهده شد

ما برای اولین بار کمی بیش از یک ماه پیش صحبت کردیم Galaxy A13 5G ما صحبت کردیم. این گوشی ارزان ترین گوشی سامسونگ 5G خواهد بود.

Samsung Galaxy A13 5G در راه است: ارزان ترین گوشی 5G سامسونگ؟

مطابق با قیمت من، سامسونگ Galaxy A13 5G در معیارهای Geek دیده می شود. بنابراین اجازه دهید نگاهی اجمالی به مشخصات اخیر Galaxy A13 5G بیندازیم. این تلفن با شماره مدل فاش نمی شود SM-A136U در Geek Bench ثبت نام کرده است. به همین ترتیب ، آزمایشی انجام شده است که اطلاعات کلیدی را نشان می دهد. بر اساس این جزئیات ، Samsung Galaxy A13 5G ، به تراشه ابعاد 700 این دستگاه با لیتوگرافی 5G و پشتیبانی اینترنت 5G خواهد بود. این تراشه دارای پردازنده مرکزی با حداکثر فرکانس کار 1.5 گیگاهرتز است.

MediaTek Dimensity 700 با پشتیبانی از 5G به صورت رسمی ارائه شد

میزان رم ذکر شده برای نسخه تست شده این گوشی معادل 4 گیگابایت است.اما ما انتظار داریم سامسونگ نسخه ای از این گوشی را با 6 گیگابایت رم عرضه کند. کره ای ها با استفاده از سیستم عامل پیش فرض اندروید در تلفن ارزان قیمت خود جان خود را از دست دادند. این سیستم عامل دارای رابط کاربری OneUI 3.1 است. نمرات بدست آمده به ترتیب در بخش های تک هسته ای و چند هسته ای این گوشی 465 و ، هستند.

خوب ، ما در مورد اقتصاد این دستگاه صحبت کردیم. اما واقعا قیمت Galaxy A13 5G چقدر است؟ Galaxy A13 5G در نسخه اصلی در هند با قیمتی کمتر از 25.2 روپیه (24 دلار آمریکا) در دسترس خواهد بود. Galaxy A22 5G ، در عین حال ، Rs قیمت دارد. به طور خاص ، Galaxy A13 5G می تواند در حدود Rs هزینه داشته باشد.معادل 5 دلار آمریکا) معرفی شود.

حالا نظر شما در مورد این جزئیات جدید Galaxy A13 5G چیست؟ آیا این دستگاه می تواند حرفی برای گفتن در رقابت خود داشته باشد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا