اخبار فناوری

سامسونگ گلکسی S23 FE تا اواسط سال 1402 عرضه می شود: به جای گلکسی A74؟

گفتنش راحته Galaxy S20 FE موفقیت بزرگی برای سامسونگ به خصوص در مدل 5G و استفاده از تراشه اسنپدراگون 865 بود که رضایت کاربران را جلب کرد. با این حال، جایگزین او که خیلی دیر راه اندازی شد، عملکرد خوبی نداشت. این دستگاه یعنی Galaxy S21 FE خیلی خوب کار نکرد و این عدم موفقیت با این واقعیت توضیح داده می شود که فقط در مدل اگزینوس و با قیمت غیر رقابتی موجود بود. متاسفانه گلکسی S22 FE اصلا معرفی نشده است و اکنون شایعاتی در مورد Galaxy S23 FE به گوش می رسد. شنیده ایم که سامسونگ گلکسی اس 23 FE ممکن است در اواسط سال 1402 عرضه شود.البته این نسخه احتمالا به قیمت عرضه نشدن گلکسی A74 به پایان می رسد.

Samsung Galaxy S23 FE

طبق یک نشریه کره ای، سامسونگ جدیدترین عضو سری گلکسی اس فن ادیشن یا گلکسی FE را در اواسط سال 1402 عرضه خواهد کرد. در حالی که بسیاری گمانه زنی می کردند که سامسونگ سری Fan Edition را متوقف کرده است، گزارش جدیدی ادعا می کند که این شرکت این کار را انجام خواهد داد. گلکسی S23 FE را راه اندازی کنید اما گلکسی A74 را راه اندازی کنید.

علاوه بر این، ممکن است برنامه های گسترده تری برای عرضه Galaxy S23 FE در بازارهای مختلف وجود داشته باشد.

سامسونگ

سامسونگ

ظاهرا سامسونگ موفق به فروش بیش از 10 میلیون دستگاه گلکسی اس 20 FE شده است. از طرفی گلکسی اس 21 FE و گلکسی A73 عملکرد خوبی نداشتند. برای مثال گلکسی A73 توانست در مجموع 3 میلیون دستگاه بفروشد.

لذا این شرکت در حال بررسی دقیق سبد محصولات خود است تا فروش بهینه تری داشته باشد. بر اساس گزارش ها، این شرکت طراحی و تولید گلکسی A74 را برای بهبود فروش Galaxy S23 FE کنار می گذارد.

اگرچه گزارش دقیق تری از گلکسی اس 23 FE منتشر نشده است، اما برخی گزارش ها ادعا می کنند که از چیپست اگزینوس 2300 استفاده خواهد کرد. انجام نخواهد داد بنابراین، سامسونگ می تواند از اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی یا اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 سال گذشته استفاده کند. به غیر از چیپست، امیدواریم سامسونگ دوربین های گلکسی S23 FE را نیز بهبود بخشد.

حدس زدن استفاده از Snapdragon 8 Plus 1st Gen ممکن است گزینه معتبرتری برای Galaxy S23 FE باشد، زیرا اکثر رقبای پرچمدار اقتصادی این دستگاه از یک تراشه استفاده می کنند و قیمت مناسبی نیز دارند.

نطر شما چی هست؟ عدم تولید گلکسی A74 و تولید گلکسی S23 FE تصمیم خوبی است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا