اخبار فناوری

سامسونگ گلکسی A34 5G قبل از رونمایی در دفتر استاندارد هند مشاهده شد

سامسونگ به زودی گوشی هوشمند جدیدی از سری A را برای فروش در هند و سایر بازارها عرضه خواهد کرد. گلکسی A14 5G و گلکسی A23 5G آنها اخیرا توسط این شرکت در هند راه اندازی شده اند. گلکسی A34 5G نیز یکی از گوشی های هوشمند سامسونگ است. که به زودی در بازارهای مختلف عرضه خواهد شد.

گلکسی A34 5G در دو نسخه با دو تراشه متفاوت عرضه خواهد شد

اگرچه هنوز اطلاعاتی از تاریخ عرضه گلکسی A34 5G نداریم و سامسونگ هنوز تاریخی برای معرفی این گوشی اعلام نکرده است. اما این دستگاه اکنون در وب سایت اداره استانداردهای هند دیده شده است. سامسونگ گلکسی A34 5G با شماره مدل SM-A346E در اداره استانداردهای هند (BIS) مشاهده شده است. بر اساس گزارش ها، این گوشی در برخی مناطق دارای تراشه است اگزینوس 1280 و در مدل های کره ای و اروپایی تراشه مدیاتک تپه 1080 خواهد داشت

رندر گلکسی A34 5G

انتظار می رود گران ترین نسخه سامسونگ گلکسی A34 5G دارای 8 گیگابایت رم باشد. رندرهایی از این گوشی هوشمند نیز منتشر شده است. سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه دیده می شود. در کنار این لنزها یک فلاش LED نیز خودنمایی می کند. هیچ سوراخ پانچ در این گوشی هوشمند وجود ندارد و دوربین سلفی در یک بریدگی قطره ای قرار گرفته است. مانند گیزموچینا این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED با وضوح +FullHD (همان 1080 در 2400 پیکسل) و نرخ تجدید 90 هرتز خواهد بود.

رندرهای رسمی سامسونگ گلکسی A34 و گلکسی A54 منتشر شد

سه لنز دوربین در قاب پشتی گلکسی A34 قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی این گوشی هوشمند دارای رزولوشن 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 13 مگاپیکسلی خواهد بود. سامسونگ گلکسی A34 5G، مانند بسیاری از گوشی های اندرویدی مقرون به صرفه، دارای یک باتری بدون ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این گوشی هوشمند از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند و دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند سامسونگ چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا